پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند امنیت و آرامش امروز نیز معنایی نداشت و باید در مرز‌های داخلی با دشمن می‌جنگیدیم.
کد خبر: ۸۹۲۵۰۰۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رحیم احمدی‌روشن در دومین یادواره شهدای بخش چهاردولی قروه که به عنوان مهمان ویژه به این مراسم دعوت شده بود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و احترام به ساحت مقدس شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و تسلیت ماه محرم، گفت: خداوند وسعت دید و بصیرت را قبل از شهادت به شهید عطا می‌کند که آینده را ببیند و برای فعالیت‌های خود تا لحظه شهادت برنامه‌ریزی کند، کاری که مصطفی احمدی‌روشن در سایت فوردو انجام داده بود و سوخت دستگاه‌های این سایت را تا چند سال آینده نیز فراوری کرده بود.


وی افزود: مفهوم شهید برای خانواده شهید بسیار بزرگ است، اما قدرشناسی مردم از خون شهدا، عظمت دیگری دارد.


احمدی‌روشن گفت: معنی شهادت را هر کسی نمی‌تواند درک کند چراکه مفهوم گسترده‌ای در پشت واژه شهید وجود دارد.


وی با توصیه به خانواده‌های معظم شهدا عنوان کرد: خانواده شهدا باید با افتخار بایستند و گریه نکنند، چراکه خداوند به این خانواده‌ها بزرگترین نعمت و عزت را عنایت کرده است و شهدا یک زندگی نو پیدا می‌کنند و جایگاهی بس رفیع‌تر نصیب آنان خواهد شد.


پدر شهید هسته‌ای ایران با درخواست از همه برای پیروی از ولایت فقیه و گوش فرادادن به نکات مهم و ارزشمند مقام رهبری و به کار بستن توصیه‌های ایشان در تمامی امور زندگی و کاری، ادامه داد: رهبری نیز یار شهدا و هم سنگر شهدا بوده است و این خصلت شهدا را به عنوان یک جانباز سرافراز دارد که مانند شهدا در هر برهه‌ای و در هر پیچ تاریخی‌ای همچون چراغی مسیر را برای ما روشن می‌کنند و راه اتحاد را به ما نشان می‌دهند.



خانواده شهدا اجازه نمی‌دهند کسی پا را فراتر بگذارد


رحیم احمدی روشن در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کسی حق ندارد پا را فراتر از خود بگذارد اظهار داشت: ۴ سال پیش وقتی صحبت از مذاکرات هسته‌ای به میان آمد رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها و بار‌ها تذکر دادند که آمریکا غیر قابل اعتماد است و نمی‌توان گول ظاهر آمریکا را خورد، اما متاسفانه هیچ کدام از آقایان توجهی نکردند و نتیجه آن این شد که آمریکا به هیچ کدام از وعده‌های خود عمل نکرد.


وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از آتش زدن برجام سخن گفتند و عده‌ای با ادبیاتی منقلی که شایسته خود آن‌ها بود پاسخ دادند، افزود: عده‌ای با ادبیات منقلی که شایسته خود آن‌ها بود پاسخ سخنان صریح و روشن مقام معظم رهبری را دادند و در برابر فرامین و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب ایستادند و خانواده‌های شهدا را نگران کردند و هم اکنون نیز بر خواسته‌های خود پافشاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه برجام هیچ عایدی برای ملت ایران اسلامی نداشت خاطر نشان کرد: آن‌هایی که چشم به امریکا دوخته اند و دل در گرو دنیای غرب دارند و به دنبال برآورده ساختن آمال و آرزو‌های استکبار جهانی هستند باید بدانند که خانواده‌های شهدا اجازه نمی‌دهند کسی پارا فراتر از خود بردارد.


احمدی روشن در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی یاوه گویی‌ها نشان دهنده بی سوادی و بی خردی است افزود: عده‌ای در خصوص شهدای مدافع حرم سخنانی را بیان می‌کنند که نشان دهنده بی انصافی و بی خردی آن‌ها است.


وی ادامه داد: هیچ مزد و پاداشی نمی‌تواند پاسخگوی ان باشد که فردی جان شیرین خود را از دست بدهد جز مزد الهی و پاداشی که خداوند برای انسان قرار داده است.


پدر شهید هسته‌ای ایران افزود: متاسفانه برخی با ناآگاهی و با بی انصافی می‌گویند که مدافعین حرم برای کسب پول به مبارزه با داعش رفته اند؛ من از شما می‌پرسم که شما با چه هزینه‌ای حاضر به نبرد در برابر داعش هستید؟


وی افزود: آیا پول ارزش نابینا شدن، جانباز شدن و از دست دادن جان را دارد؟


پدر شهید احمدی روشن گفت: چقدر بی انصاف هستند ان‌هایی که اینچنین در خصوص شهدا قضاوت می‌کنند.


وی در پایان به نحوه شهادت شهید محسن حججی اشاره نمود و ادامه داد: در ایران اسلامی شهید حججی‌ها و شهید احمدی روشن‌ها و شهید فهمیده‌ها هستند و از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات