به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی از سوی سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۰۰۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، بمناسبت هفته دفاع مقدس سرهنگ حسین حسین زاده فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز و هیات همراه با حضور در روستای بران علیا  و منازل شهید قربانعلی اسبقی،شهید اصغر قرداشیان،شهید حسین اصغرزاده ،شهید شکور دادستان از نزدیک با خانواده های این شهدای گرانقدر دیدار و در جریان مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت.

همچنین صبح امروز فرمانده ناحیه عشایری و مسئول بسیج سازندگی سپاه از طرح اقتصاد مقاومتی قالیبافی در محله قره قباق اصلاندوز بازدید کردند.

این طرح که توسط خانم گلی آراسته به همراه خانواده در منزل شخصی خودشان انجام می شود حدود 10 میلیون تومان از تسهیلات اقتصاد مقاومتی استفاده و برای 3 نفر نیز اشتغالزایی کرده است.

پیش از ظهر امروز نشست روشنگری بسیج فرهنگیان ناحیه عشایری با موضوع اقتصاد مقاومتی با حضور فرمانده و رییس آموزش و پرورش اصلاندوز و فرهنگیان در نمازخانه اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

در این نشست سرهنگ حسین زاده فرمانده ناحیه عشایری در مورد اهداف هشت سال دفاع مقدس،قیام عاشورا و تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی توسط معلمان و مدیران مدارس مطالبی را ارائه کرد.

خاطره گویی یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از یک معلم بسیجی از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

صبح امروز همایش حجاب و عفاف از سوی بسیج دانش آموزی در مدرسه فرزانگان محله قره قباق اصلاندوز برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری در سخنانی بر اهمیت حجاب و عفاف در جامعه و لزوم الگوگیری از زندگانی حضرت زینب(س) و ائمه اطهار تاکید کرد.

 

منبع :ارس تبار

 

 

ارسال نظرات