خبرهای داغ:
عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم خبر داد
عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم گفت: همایش کسب و کار اینترنتی در روز 17 مهرماه در شهر قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۵۰۳۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید ابراهیم صحفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم با اشاره به برگزاری همایش کسب و کار اینترنتی در استان قم اظهار کرد: این همایش را در روز 17 مهرماه برای اعضای هیأت‌های مدیره اتحادیه‌های صنفی استان برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری همایش کسب و کار اینترنتی در استان قم، ارائه آموزش در این خصوص به اتحادیه‌های صنفی است و در این همایش از اساتید باتجربه استفاده می‌کنیم.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم افزود: تولید اپلیکیشن صنف شهر قم یکی از اقدامات این نهاد در راستای توسعه کسب‌وکارهای اینترنتی در استان بود، تمام واحدهای صنفی دارای پروانه کسب در استان قم می‌توانند اطلاعات واحدها، سایت‌ها، کانال‌های تلگرامی و حساب‌های اینستاگرامی خودشان را در این اپلیکشن معرفی کنند.

صحفی با اشاره به ضرورت پرداختن اصناف استان قم به کسب‌وکارهای اینترنتی اظهار کرد: بهتر است که اصناف شناخته شده و مورد وثوق در استان به کسب و کار در فضای مجازی بیندیشند و در این فضا تبلیغات کنند.

وی ادامه داد: در کشور اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی راه اندازی شده است و به دنبال این هستیم که کسب‌وکارهای مجازی و واقعی را در کنار یکدیگر در استان داشته باشیم.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم با اشاره به مشارکت اصناف در طرح خرید مسکن نیازمندان افزود: اصناف استان می‌توانند برای شرکت در طرح خرید مسکن متری برای نیازمندان قم کمک‌های خودشان را به حساب کمیته امداد استان به شماره 27/13226235 بانک ملت یا شماره کارت 6398 – 7011 – 3377 – 6104 و با کد شناسه 66 / 222 222 واریز کنند.

صحفی با اشاره به ادامه طرح برخورد با واحدهای صنفی بدون پروانه کسب در استان قم اظهار کرد: واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف استان در نیمه نخست ماه شهریور از هزار و 541 واحد صنفی در قم بازرسی و برای 107 واحد گزارش سه برگی تنظیم و برای تعزیرات ارسال کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف استان قم در نیمه نخست ماه شهریور 240 واحد صنفی بدون پروانه را در استان شناسایی و برای پلمب 76 واحد صنفی با معاونت اماکن همکاری کرد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها