مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:

استان اردبیل ۴۸۰ پروژه زیرساختی گردشگری دارد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: استان اردبیل ۴۸۰ پروژه زیرساختی گردشگری دارد که از این پروژه‌ها ۲۰۰ پروژه با هزینه‌ای در حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سهم مشگین‌شهر است.
کد خبر: ۸۹۲۵۰۸۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، کریم حاجی‌زاده در جمع مسئولان شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: استان اردبیل 480 پروژه زیرساختی گردشگری دارد که از این پروژه‌ها 200 پروژه با هزینه‌ای در حدود دو میلیارد و 500 میلیون تومان سهم مشگین‌شهر است.

وی با یادآوری جایگاه برتر مشگین‌شهر در بخش گردشگری گفت: اهمیت حضور گردشگران خارجی و ارز آوری از این طریق این حوزه برای منطقه بسیار حائز اهمیت است که نیاز است در این زمینه متولیان امر همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دست یابیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در هزاره سوم تولید ثروت ملی و رونق اقتصادی از طریق سرمایه گذاری در زیرساخت‌های گردشگری با رعایت استانداردها و الزامات جهانی است که تاکنون اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام یافته است.

حاجی‌زاده توریسم عشایری و بقعه شیخ حیدر را از جمله پروژه‌های مهم گردشگری دانست و بیان کرد: این پروژه‌ها قابلیت جذب گردشگران خارجی را داشته و باید مسئولان و سرمایه‌گذاران در این زمینه فعالیت داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی از آغاز ثبت جهانی کوه سبلان و محوطه شهریری خبر داد و افزود: اقدامات اولیه برای ثبت جهانی این دو مجموعه در حال انجام است و امیدواریم با پیگیری‌ها و اقدامات انجام یافته این مهم در آینده‌ای نزدیک تحقق یابد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

         

منبع :تسنیم

 

 

ارسال نظرات