خبرهای داغ:
طی مراسمی صلاح‌الدین قره‌تپه به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه منصوب شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۰۹۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عباس اخلاقی، مسئول سابق بسیج دانشجویی و باگرامیداشت یاد و خاطره  شهدای والامقام دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: جوانان انقلابی، افسران جنگ نرم هستند.

 

سردار بهمن ریحانی افزود: امام خمینی(ره) همواره و تنها بر خداوند متعال تکیه داشتند و این نکته موجب شد هرگز از هیچ قدرت استکبار و ظالمی، هراسی به دل خود راه ندهند.

 

 وی خاطر نشان کرد: تمامی کشورهای دنیا  و در راس آنها آمریکا به قدرت ایران اعتراف کرده و نمی‌توانند قدرت فکر و جنبش ما را متوقف کنند و با تمام راه‌ها و هجمه‌ها علیه ایران اقدام و توطئه می‌کنند.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: دشمنان اسلام و ایران با نشان دادن رفتارهای نادرست که از فرامین اسلامی نیست، در پی ضربه زدن به اسلام هستند که به حمد خداوند هرجا که دشمن با تمام قوای خود وارد شد به اهداف پلید خویش دست نیافت.

 

گفتنی است، در این مراسم صلاح‌الدین قره‌تپه به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی استان کرمانشاه منصوب واز زحمات عباس اخلاقی قدردانی شد.

ارسال نظرات