مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان :

دفاع مقدس یادآور روز‌هایی است که عزم اراده‌های پولادین هر غیر ممکنی را ممکن می‌کرد

دفاع مقدس یادآور روز‌هایی است که عزم اراده‌های پولادین هر غیر ممکنی را ممکن می‌کرد و در راه دفاع از وطن و انقلاب رشادت‌ های بسیاری توسط همه هموطنانمان به ثبت رسید.
کد خبر: ۸۹۲۵۱۰۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در مراسم تجلیل از ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه آرامش امروز جامعه ما مرهون رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است، گفت: اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی حاصل ایثارگری‌های و جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

علی جوان با اشاره به اینکه  هر ساله در آستانه فصل پاییز دل‌های ما یاد زنان و مردانی می‌افتد که با ایثار و رشادت خود حماسه‌ها آفریدند و امروز بیش از ۳ دهه از آن روز‌ها می‌گذرد اما هنوز ما به یاد آن‌ها هستیم و خاطرات آن زمان را نقل می‌کنیم، اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور روز‌هایی است که عزم اراده‌های پولادین هر غیر ممکنی را ممکن می‌کرد و در راه دفاع از وطن و انقلاب رشادت‌ های بسیاری توسط همه هموطنانمان به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی گرانقدر است برای پاسداشت افرادی که در پرتو ایثار، دلاوری و فداکاری جلوه‌ های بسیار ارزشمندی را به جا گذاشتند، افزود: امروز اگر نظام اسلامی ما با قدرت راه خود را ادامه داده به پشتوانه شهدا و ایثار تمامی رزمندگان و جانبازان است که جمهوری اسلامی ایران را به نماد امنیّت و آرامش تبدیل کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس ایام بسیار فرخنده‌ای است و فضای معنوی خاصی در طول این هفته در جامعه حاکم می‌شود، بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس، ایثارگری های زیادی صورت گرفت و باید این رشادت ها گوش به گوش به نسل های آینده برسد.

جوان آرامش امروز جامعه را مرهون رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس دانست، اظهار داشت: دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس باید به تصویر کشیده شود.

وی با اشاره به گوشه ای از خاطرات هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی های رزمندگان اسلام، گفت: اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی حاصل ایثارگری‌های و جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ما باید قدر رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را بدانیم، تاکید کرد: ما مدیون ایثارگران جنگ تحمیلی هستیم و نباید کم کاری کنیم، چون رزمندگان برای ما چیزی کم نگذاشتند.

 

ارسال نظرات