مسوول بسیج علوم پزشکی ارومیه در گفت‌‌وگو با «بسیج» عنوان کرد
مخالفت‎ها و کارشکنی‎هایی که با حرکت بسیج در دانشگاه صورت می‎گیرد جای تاسف دارد اما ما در بسیج دانشجویی در مقابل این کارشکنی‎ها هیچ وقت کوتاه نیامده و نخواهیم آمد.
کد خبر: ۸۹۲۵۱۲۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

عرفان سعادت مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو اقدامات بسیج این دانشگاه حول مسائل سیاسی عنوان کرد: باتوجه به اینکه داشتن بینش سیاسی برای دانشجویان یک امر ضروری و لازم است، در این راستا اقدام به برگزاری جلسات سیاسی ویژه اعضای اصلی حوزه دانشجویی و همین‎طور جلسات روشنگری سیاسی برای عموم دانشجویان برگزار کرده‎ایم و درصدد هستیم که از این پس نیز به صورت ماهانه و مستمر این جلسات را داشته باشیم.

سعادت در ادامه با اشاره به وجود برخی کارشکنی‎ها در برگزاری برنامه‎های بسیج عنوان کرد: ما در ایام مختلفی چون 16 آذر، ایام انتخابات و .. فعالیت‎های سیاسی و روشنگری داشتیم، اما با توجه به اینکه جو عمومی دانشگاه علیه بسیج است و با فشار مواجه هستیم در برگزاری برنامه‎ها با موانعی روبرو می‎شویم به این نحو که برخی برنامه‎های بسیج دانشجویی به علت همسو نبودن دانشگاه با بسیج لغو می‎شود.

مسوول بسیج دانشجویی علوم پزشکی ارومیه در توضیح بیشتر افزود: انجمن اسلامی دانشگاه یکی از تشکل‎هایی است که در مسیر مخالف با بسیج و جریان انقلابی حرکت می‏کند و این درحالی است که ریاست دانشگاه نیز کاملا با انجمن اسلامی همسو است به نحوی که رئیس دانشگاه اخبار دانشگاه را از انجمن اسلامی می‎گیرد و از سمت استانداری و دستگاه‎های مربوطه دولت حمایت می‎شود.

سعادت در خاتمه با بیان اینکه دانشگاه فضایی است که باید عدالت در آنجا برقرار شود و این گونه نباشد که تشکلی مانند بسیج در حاشیه قرار گیرد تاکید کرد: مخالفت‎ها و کارشکنی‎هایی که با حرکت بسیج در دانشگاه صورت می‎گیرد جای تاسف دارد اما ما در بسیج دانشجویی سعی‎مان براین است که گفتمان انقلاب را پیاده کنیم و در مقابل این کارشکنی‎ها نیز هیچ وقت کوتاه نیامده و نخواهیم آمد.

ارسال نظرات