خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور هیأت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، مزار دو شهید گمنام دفاع مقدس در سایت مرکزی این واحد دانشگاهی گلباران شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۱۲۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، دکتر علیرضا لادن مقدم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گرمساردر مراسم گلباران مزار دو شهید گمنام که به همت حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی، بسیج دانشجویی و اداری و با قرائت دعای عهد و زیارت عاشورا همراه بود، وحدت و همدلی استادان، کارکنان، دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در مشارکت و اجرای برنامه های فرهنگی را مثال زدنی دانست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای گرانقدر در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها، حماسه آفرینی ها، ایثار و شجاعت های دلیرانه ملت ایران و فرزندان برومند این سرزمین در دوران هشت ساله ای است که ملت سرافراز ما در برابر تجاوز همه جانبه استکبار جهانی ایستاد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار افزود: امام حسین (ع) مظهر ظلم ستیزی و حق طلبیست و رزمندگان و شهدای گرانقدر ما در هشت سال دفاع مقدس با الگو قراردادن عاشورا این راه را ادامه دادند.

حجت الاسلام سعدالله حسنی مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد گرمسار نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ماه محرم را ماه پیروزی خون بر شمشیر دانست و در سخنانی به بیان حماسه عاشورا و قیام امام حسین (ع) پرداخت و بر پاسداری از آرمان ها و ارزش های هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها