وشاعری با اعلام اینکه هر تغییر در استان مازندران باید به نفع توسعه استان، باشد، تصریح کرد: توسعه مازندران و رفع مشکلات استان یکی از مواردی است که دولت در صورت برنامه تغییر استاندار باید مد نظر قرار دهد.
کد خبر: ۸۹۲۵۱۵۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدعلی شاعری در ارتباط با گزینه‌های مطرح شده استانداری مازندران اظهار کرد: اگر دولت بنا تغییر در استانداری مازندران را دارد باید از زحمات ربیع فلاح در استان مازندران تقدیر کرد.

وی با اعلام اینکه هر تغییر در استان مازندران باید به نفع توسعه استان، باشد، تصریح کرد: توسعه مازندران و رفع مشکلات استان یکی از مواردی است که دولت در صورت برنامه تغییر استاندار باید مد نظر قرار دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه در پاسخ به این سؤوال که آیا دولت در ارتباط  با تغییر استاندار صحبت‌های با شما انجام داده است، گفت: دولت و وزیر کشور تاکنون در ارتباط با تغییر استاندار و گزینه‌های مد نظر خویش نظر مجمع نمایندگان استان مازندران را دریافت نکردند.

وی اضافه کرد: نمایندگان و اعضای مجمع شناخت  مناسبی از نیازها و توانمندی‌ها استان داشته  و در صورت تصمیم دولت به تغییر استاندار می‌توانند گزینه مورد نیاز و مناسب استان را به دولت معرفی کرده  تا سیاست‌های توسعه محور در مازندران به صورت مناسب‌تر و در زمان مقرر اجرایی شود.

شاعری در ارتباط با انتخاب گزینه‌های احتمالی آیا در راستای مشورت وزیر کشور با دولت نبوده است، گفت: این نشست به صورت خودجوش توسط مجمع برگزار شد و دولت در این امر دخیل نبوده است.

وی در پایان گفت: انتظار است دولت دغدغه نمایندگان مجلس مازندران در انتخاب استاندار مازندران را لحاظ کرده و از نظر مشورتی اعضای مجمع نمایندگان مجلس در این ارتباط استفاده کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها