مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با «بسیج»:

رسانه ها چهره ظالمانه دولت میانمار را برملا کنند

اصلانی گفت: قطعا رسانه ها را این نقش را دارند که چهره ظالمانه رژیم میانمار را برملا کنند و این پیام را برسانند که این خونها بی جواب نمی ماند و دست انتقام خداوند گریبان انها را خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۹۲۵۲۰۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

مینو اصلانی  مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: مظلومیتی که در میانمار اتفاق افتاده و کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع در آنجا به نیابت از صهیونیست و به وسیله رژیم ظالم میانمار موضوعی است که دل هر انسانی که ذره ای از انسانیت بهره برده باشضد  را به درد می آورد.

وی افزود: نسل کشی مسلمانان در میانمار صورت گرفته و قطعا رسانه ها را این  نقش را دارند که چهره ظالمانه رژیم میانمار را برملا کنند و این پیام را برسانند که این خونها بی جواب نمی ماند و دست انتقام خداوند گریبان انها را خواهد گرفت.

مسئول بسیج جامعه زنان تصریح کرد: امروز کسانی که می توانند ندای این مظلومیت را به دنیا برسانند قطعا رسانه هاستند که یکبار دیگر در معرض امتحان قرار می گیرند که چطور مظلومیت این مردم بی دفاع را که از خانه هایشان رانده شده اند به تصویر می کشند و این یک امتحان تاریخی برای اصحاب رسانه است و هیچ کس هم حق ندارد که گردن دیگری بیندازد بلکه رسالت و وظیفه هر روز همه رسانه هاست که برای دفاع از این مظلومان مطلب بگذارند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار