خبرهای داغ:
مینواصلانی:

دباغ، نمونه یک زن انقلابی در عصر حاضر است

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور، ضمن تجلیل از مجاهدت های مرضیه حدیدچی(دباغ) گفت: خانم دباغ نمونه یک زن مجاهد انقلابی است که به جهت فعالیت در عرصه های مختل، ظرفیت الگو شدن برای تمام دختران و زنان جامعه را دارد.
کد خبر: ۸۹۲۵۲۰۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار «بسیج زنان کشور»؛ در حاشیه مراسم اهدای تاج گل و تجدید عهد با آرمان های امام راحل(ره) مینو اصلانی، مسئول بسیج جامعه زنان کشور بر سر مزار مرضیه حدیدچی(دباغ) که از زنان انقلابی بود که سال گذشته رحلت کرد، حاضر شد.

وی گفت: خانم دباغ از زنان مجاهدی بودند که از سال های پیش از انقلاب با حضور در گروه های انقلابی با هدف سقوط نظام ستم شاهی فعالیت می کردند و پس از پیروزی در انقلاب نیز فرماندهی سپاه همدان را برعهده گرفت.

اصلانی افزود: ایشان در ادامه مبارزات در سوریه و لبنان نیز حضور یافتند و به طور کلی نمونه کامل یک زن انقلابی در عصر حاضر هستند که قابلیت الگوبرداری برای دختران و زنان جامعه را دارند؛ بانویی که فعالیت های سیاسی داشت و در کنار آن از فعالیت های اجتماعی و خیرخواهانه غافل نبود و در عین حال از کانون گرم خانواده نیز محافظت می کرد و 8 فرزند را از خود به یادگار گذاشته است.

وی در پایان نیز گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده بسیج جامعه زنان کشور در نظر دارد با هدف شناساندن خانم دباغ به جامعه زنان کشور، زندگینامه این بانوی مجاهد را تولید کند.

ارسال نظرات