فرمانده سپاه ناحیه نیر:

مردم با کمک مالی به مدافعین حرم در دفاع از حرم اهل بیت(ع) سهیم می شوند

سرهنگ بنیادی با اشاره به کمک های مالی قابل توجه مردم نیر به مدافعین حرم گفت: مردم با کمک مالی به مدافعین حرم در دفاع از حرم اهل بیت(ع) سهیم می شوند.
کد خبر: ۸۹۲۵۲۰۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، جلسه شورای قشر بسیج کارمندی شهرستان نیر با حضور اعضا در محل فرمانداری تشکیل برگزار شد.

در این جلسه محرم بنیادی فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: شهرستان نیر نسبت به جمعیت، رتبه اول استانی را در خصوص کمک به مدافعان حرم حضرت زینب کسب کرده است.

 

وی افزود: مردم غیور شهرستان نیر 140 میلیون تومان به صورت نقدی و عشایر شهرستان نیز 57 راس دام به مدافعان حرم اهدا کرده اند که نسبت به جمعیت رنبه اول استانی را به خود اختصاص داده اند.

سرهنگ بنیادی ضمن تقدیر و تشکر از ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای رزمندگان مدافع حرم و نظر به استقبال صورت گرفته٬ از تداوم جمع‌آوری این کمک ها در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: مردم با کمک مالی به مدافعین حرم در دفاع از حرم اهل بیت(ع) سهیم می شوند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا افزود: یادواره شهدای اصناف اواخر این هفته با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در نیر برگزار خواهد شد.

 

سرهنگ بنیادی در ادامه به اعزام راهیان نور دانش آموزی هم اشاره کرد و گفت: 12 مهر ماه دانش آموزان شهرستان نیر در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام خواهند شد.

 

در این جلسه مهدی بخشی معاون فرماندار نیر هم ضمن تسلیت این ایام گفت: ادارات شهرستان نیر در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسمات سوگواری و همچنین یادواره شهدای اصناف همکاری های لازم را به عمل خواهند آورد.

 

منبع :نیریمیز

 

 

ارسال نظرات