حجت السلام مقدسی در دیدار با خانواده شهدا با اشاره به مجاهدت های شهدا برای حفظ نظام گفت: حفظ شان خانواده شهدا در واقع حفظ شان نظام و انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۲۵۲۱۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت هفته دفاع مقدس حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر به همراه تنی چند از مسئولان محلی با خانواده شهیدان حامد حنفی و فاتحی دیدار کردند.

حجت الاسلام میکائیل مقدسی در این دیدار ضمن برشمردن برکات خون شهدا گفتند: خانواده شهدا وارث نظام جمهوری اسلامی و انقلاب هستند و باید شان و مقام آنها حفظ شود چرا که حفظ شان خانواده شهدا در واقع حفظ شان نظام و انقلاب است.

 

امام جمعه نیر در ادامه به جایگاه خانواده شهدا به خصوص خانواده شهید حامد حنفی در شهر نیر اشاره کرد و گفت: پدر شهید حامد حنفی در میان مردم از جایگاه والایی برخوردار بود و این مرد بزرگوار همیشه در اعمال خیر و خداپسندانه پیش قدم و پیشرو بود پس بر ما واجب است که در منزل پدری شهید حامد حنفی حضور یافته و باتوجه به اینکه این شهید بزرگوار دراین خانه به دنیا آمده و از این محل به مناطق عملیاتی اعزام شده قدردان زحمات این خانواده بزرگوار در تربیت چنین فرزندانی باشیم.

لازم به ذکر است که حامد حنفی در سال 67 در منطقه شرهانی و ابراهیم فاتحی در سال 62 به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

منبع :نیریمیز

 

 

ارسال نظرات