خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ادارات خراسان جنوبی دو مفاد از قانون امر به معروف و نهی از منکر که مرتبه زبانی و عملی است بر عهده بسیج مستضعفین است گفت: از لحاظ سازمانی کارهای برای اجرای قانون صورت گرفته اما در زمینه اقدامات عملی پیشرفتی نداشتیم.
کد خبر: ۸۹۲۵۲۲۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی صادق احمدی صبح امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر بسیج ادارات ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت ابا عبدالحسین علیه السلام  و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: پنجمین روز هفته دفاع مقدس به عنوان « تحکیم و تعالی خانواده و آسیب های اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر» نامگذاری شده است.

وی عنوان کرد: قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر 2 سال قبل در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و به تایید شورای نگهبان رسید و به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

صادق احمدی با بیان اینکه دو مفاد از این قانون که مرتبه زبانی و عملی است بر عهده بسیج مستضعفین است افزود: در این مدت در نهادها و ادارات 70 شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده و شوراهای پایگاه ها هم مهمترین وظایف آنان در این راستا قرار گرفته است.

وی ادامه داد: 25 گروه 10 نفر آمر به معروف در ادارات به طور افتخاری ثبت نام کردند و آموزش های لازم انجام شده است.

مسئول بسیج کارمندان استان اذعان داشت: از لحاظ سازمانی کارهای برای اجرای قانون صورت گرفته اما در زمینه اقدامات عملی پیشرفتی نداشتیم.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین رکن نظام اسلامی، اصل ولایت فقیه است گفت: بر عهده تمام کارمندان و مدیران دستگاه های اجرایی  و به ویژه بسیجیان است که طبق فرمایش رهبر انقلاب برای ایجاد دولت اسلامی کار و تلاش کنند.

صادق احمدی خاطرنشان کرد: تا دولت اسلامی نشود جامعه هم اسلامی نمی شود و این جز با تذکر لسانی ممکن نیست.

وی ادامه داد: سعی و تلاش ما در این جهت است که همانطور که معنویت  در جنگ سخت عامل پیروزی ما بر دشمن شد در جنگ نرم هم با بهره گیری از معنویت بتوانیم توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

گفتنی است، در پایان مراسم تعدادی از کارت های اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اهدا شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها