خبرهای داغ:
همزمان با چهارمین روز ازهفته دفاع مقدس ، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور رئیس و اعضای شورای تامین،مدیران دستگاه های اجرایی، خانواده معظم شهدا و اقشار بسیج در شهرستان مانه و سملقان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۲۷۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ همزمان با چهارمین روز ازهفته دفاع مقدس ، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور رئیس و اعضای شورای تامین،مدیران دستگاه های اجرایی، خانواده معظم شهدا و اقشار بسیج در شهرستان مانه و سملقان برگزار شد.

سرهنگ باور پاسدار بازنشسته و از فرماندهان اسبق سپاه شهرستان مانه و سملقان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) گفت: از درس های قیام عاشورا، زندگی آزادانه، تسلیم نشدن در برابر ستم ستمگران و تن به ذلت ندادن است.

وی با اشاره به شعار محوری امام حسین (علیه السلام) مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت گفت: امام حسین (علیه السلام) با شعار "هیهات من الذله" هرگز در برابر ظلم، ستم و زیاده خواهی های یزید و یزیدیان تسلیم نشد.

باور با بیان اینکه امنیت پایدار در کشور را مدیون شهدا، ایثارگان، جانبازان و رزمندگان هستیم اظهار داشت: سایه جنگ را مقاومت 8 ساله رزمندگان در دفاع مقدس، صبرو استقامت خانواده های معظم شهدا از کشور دور کرده است.

 وی با بیان اینکه امروزه برخی عاشورا را درس مذاکره با دشمن می دانند گفت: امام خامنه ای (حفظه الله) این گفته را رد نمود، مذاکره امام حسین (علیه السلام) با عبیدالله بن زیاد مذاکره و بده بستان نبوده، بلکه به او هشدار و تذکر می داد که به خود آید.

سرگرد روح الله محمدی فرمانده سپاه شهرستان مانه و سملقان عنوان کرد: مادامی که بسیجیان با استقامت و بصیرت پیرو امام خامنه ای (حفظه الله) حرکت کنند، مکر و نیرنگ دشمنان داخلی و خارجی و نظام سلطه به خودشان برخواهد گشت.

محمدی با بیان این که نظام و انقلاب ما به همراه بسیجیان زمینه ساز حکومت مهدوی خواهد شد، اظهار کرد: مقدمات این حرکت در جبهه مقاومت گویای این بیان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها