مدیر کل بهزیستی استان اردبیل:

شهرداری ها بیشترین همکاری را در مناسب سازی شهری داشتند

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: شهرداری های استان اردبیل به ویژه شهرداری مرکز استان بیشترین همکاری را در مناسب سازی فضای شهری برای تردد راحت معلولان داشته اند.
کد خبر: ۸۹۲۵۲۸۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، بهزاد ستاری در جلسه ستاد مناسب سازی فضای شهری در استانداری اردبیل اظهار کرد:  با توجه به همکاری و مشارکت 39 دستگاه دخیل در این حوزه عملکرد یک ساله آنها در 9 شاخص مناسب سازی مورد ارزیابی قرار گرفته که به زودی نتایج کلی و جمع بندی شده از این ارزیابی ها به دستگاه های مرتبط اعلام خواهد شد.


وی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل براساس شاخص های عمومی این ارزیابی را انجام داده به طوری که سهم بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین اقتصاد و دارایی با کسب بالاترین امتیاز در جایگاه های برتر قرار گرفته اند.


مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به اقدامات خوب شهرداری ها در مناسب سازی فضای شهری برای تردد راحت و ایمن معلولان و جانبازان خاطرنشان کرد: هم در پازل کاری و پیاده روسازی و هم محل ایمن تردد معلولان شهرداری ها بسیاری از موارد تعریف شده و استاندارد را مراعات کردند.


ستاری از همه دستگاه های اجرایی استان اردبیل خواست؛ تا با تلاشی مضاعف سعی کنند شاخص های ابلاغ شده را در ارتباط با مناسب سازی کیفی و کمی انجام داده و رضایت بیشتر گروه های هدف را فراهم کنند.


وی به برگزاری مرتب جلسات مناسب سازی شهری و عنایت ویژه معاونت عمرانی استاندار اردبیل به ارتقای توان اجرایی و هماهنگی در این زمینه اشاره و خاطرنشان کرد: ما همچنان بر این باوریم که حق و حقوق جامعه معلولان براساس نظام جامع تعریف شده برای این قشر باید مورد توجه قرار گیرد که در این بین آراستگی فضای شهری و عمومی، پارک ها، بوستان ها و ترددگاه های معلولان باید به شکل ویژه مورد دقت نظر قرار گیرد.

 

مدیر کل بهزستی استان اردبیل در ادامه سخنان خود ضرورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز را برای اجرای پروژه های متعدد در این ارتباط یادآور شد و اضافه کرد: باید در تحصیص اعتبارات دستگاه های اجرایی هماهنگی لازم را با سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام دهند تا کارها و پروژه های مناسب سازی در استان اردبیل یک پیشرفت مناسبی را به خود بگیرد.

 

منبع:ایسنا

 

 

 

ارسال نظرات