کد خبر: ۸۹۲۵۳۳۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ محرم بنیادی در جلسه شورای قشر بسیج شهرستان نیر اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های انجام یافته با حضور خانواده معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستانی اواخر این هفته یادواره شهدای اصناف در نیر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ادارات شهرستان باید در برگزاری یادواره شهدای اصناف همکاری و مشارکت همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دست یابیم واز ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را به خوبی حفظ و نگهداری کنیم.

بنیادی با اشاره به این که شهرستان نیر با توجه به جمعیت رتبه نخست استان را در کمک به مدافعان حرم کسب کرده است افزود: در این زمینه 140 میلیون تومان به صورت نقدی و کمک‌هایی هم به صورت نقدی به مدافعان حرم اهدا شده است که در این زمینه اقدامات شهدای والامقام شایسته تقدیر و قدردانی است.

فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: دانش‌آموزان این شهرستان نیز در قالب اردوی راهیان نور در تاریخ 12 مهر ماه به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می‌شوند که در حال حاضر تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده و امیدواریم با تداوم برگزاری این اردوها به تمامی اهداف خود در ارتباط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دست یابیم.

بنیادی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری اباعبدالله‌االحسین(ع) نیز بیان کرد: نیاز است که برگزاری مراسمات عزاداری به صورت باشکوه و منظم و به دور از هر گونه خرافات و بدعت و در خور شان امام حسین(ع) برگزار شود و شاهد ترویج فرهنگ حسینی از تمام ابعاد به ویژه بعد علمی باشیم.

 

منبع :تسنیم

ارسال نظرات