خبرهای داغ:
مخترع کولر خورشیدی و دستگاه خشک کن خورشیدی گفت:
مخترع کولر خورشیدی و دستگاه خشک کن خورشیدی گفت: با این تکنولوژی می توان با کولرهای آبی و برقی خداحافظی کرد و بسیاری از منابع کشور را برای نسل های بعد حفظ نمود.
کد خبر: ۸۹۲۵۳۵۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، میلاد انوشه فارغ التحصیل دانشگاه سمنان مخترع دستگاه خشک کن خورشیدی و کولر خورشیدی گفت: دانشگاه بهترین همکاری را درخصوص ثبت اختراع و هزینه های تولیداین دستگاه ها داشته است.
مخترع جوان و سرباز مرکز شهدای جواد نیا در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: دو دستگاه اختراع و به ثبت رسانده ام و در این مسیر دانشگاه سمنان همکاری خوبی با بنده داشته و در هزینه های آن کمک خوبی انجام دادند.
وی درادامه اظهار کرد: دستگاه خشک کن خورشیدی کشاورزی دارای دو محفظه می باشد که ازمنفی 10 درجه سیلیسیوس برای سرمازا بودن تا 70 درجه سیلیوس حرارت برای خشک کردن محصولات کشاورزی کارآیی دارد و در زمینه بهینه سازی سرمایش و گرمایش در صنعت کشاورزی استفاده شده و با انرژی ها ی نو می توان بحث های زیست محیطی را تقویت کرد.
انوشه در پایان ضمن اشاره به ساخت کولر خورشیدی گفت: با این تکنولوژی می توان با کولرهای آبی و برقی خداحافظی کرد و بسیاری از منابع کشور را برای نسل های بعد حفظ نمود.
وی در پایان گفتوقتی لباس سربازی به تن می کنیم به معنای این بوده که تا لحظه آخر در کنار ملت و رهبری باشیم و سرباز باقی بمانیم تا در عرصه های مختلف انقلاب را به پیش ببریم.
1002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها