پیام تسلیت موسسه اعتباری نور به مناسبت ورود پیکر مطهر شهید محسن حججی

مدیریت موسسه اعتباری نور بازگشت پیکر پاک و مطهر شهید "محسن حججی" را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده معزز این شهید والا مقام تبریک و تهنیت عرض کرد.
کد خبر: ۸۹۲۵۴۰۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزای بسیج، به نقل از روابط عمومی  موسسه اعتباری نور مدیریت موسسه اعتباری نور بازگشت پیکر پاک و مطهر شهید "محسن حججی" را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده معزز این شهید والا مقام تبریک و تهنیت عرض کرد.این پیام به شرح زیر است:

بسم رب‌الشهداء والصدیقین
محسن عزیز چه غریبانه در سرزمین شام اسیر قوم جهل شدی و چه مظلومانه سرت را و بدن بریده بریده ات را فدای مسیری کردی که در آن عاقبت بخیری در دنیا و آخرت است. اما اراده خداوندی می‌خواست تا محسن حججی حجتی باشد برای آنهایی که به دنبال لقاء الله هستند. محسن جان خوش آمدی به میهن . شهادتت مبارک
در روزهای حزن و ماتم محرم الحرام ، خبر بازگشت پیکر پاک سرباز مدافع حرم اهل البیت سلام الله علیها ، زخم دل همه ایرانیان آزاده و حق جو را داغدار کرد. در روزها و شب هایی که نام شهیدان و اسرای مظلوم صحرای کربلا در فضا عطر آگین شده و زبان ها به نام حسین شهید (ع) گویا شده ، بار دیگرخاطره‌ جانفشانی‌های جوانان و نوجوانان رشید و برومند ایران در دفاع مقدس برای همه اقشار کشور زنده شد و پیکر مطهر شهیدی از دلدادگان حریم حسینی پس از اسارت غریبانه و شهادت مظلومانه در سرزمین شام به وطن بازگشت.
مدیریت موسسه اعتباری نور بازگشت پیکر پاک و مطهر شهید "محسن حججی" را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده معزز این شهید والا مقام تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.
از درگاه احدیت برای خانواده عزیز و گرانقدر ایشان و همه‌ شهدای میهن اسلامی بویژه خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم صبری جمیل و اجری جزیل مسئلت نموده و خاضعانه از محضرش، حضور و استقامت در مسیر و عقیده بزرگ مردان ایثار و شهادت را خواستاریم.

ارسال نظرات