فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: دفاع مقدس زایش تفکر انقلابی، بسیجی و گفتمان مقاومت بوده و باید کاری کنیم این مفاهیم که تاکنون سبب عزت و سربلندی ما شده است را تعمیق و ترویج دهیم.
کد خبر: ۸۹۲۵۴۰۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در همایش یاران بی‌ادعا که به مناسبت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان برگزار شد اظهار داشت: جنگ هشت سال بین ایران و عراق جنگی جهانی بود چراکه یک‌طرف این جنگ ایران و طرف دیگر کل جهان بود.


وی افزود: در دو سال نخست جنگ، جهان غرب به سردمداری شوروی سابق و صدام به این نتیجه رسیدند که اشتباه کرده‌اند و شش سال تلاش کردند امام را قانع کنند تا روی میز مذاکره بیاید.


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان بابیان اینکه قطع‌نامه 598 به‌ظاهر بین ایران و عراق نوشته شد، ولی در باطن بین ایران و کل جهان بود عنوان کرد: جنگ ما از سال ۵۹ تاکنون ادامه داشته و همان جنگ است چراکه آرمان‌ها پایدار هستند، ولی تاکتیک آن عوض‌شده است.


وی گفت: دفاع مقدس غیر از همه جنگ‌ها است و از قدرت جهان‌بینی و بعد سخت نظامی رونمایی کرد، مبنا و فلسفه دشمنان کمونیستی است و یکی از برترین قوای مسلح جهان که اسرائیل است ۳۳ روز جنگ با لبنان آن‌هم با افرادی حزب الهی و بدون سلاح انجام داد، ولی دوباره به این نتیجه رسیدند که محاسباتشان اشتباه بوده و پس‌ازآن جنگ در غزه را شروع کردند، ولی بازهم نتوانستند پیش بروند.


سردار کشکولی تصریح کرد: جمهوری اسلامی یک‌طرف و طرف دیگر استکبار است، اگر سر عهد و پیمان و میثاقی که باخدا، اسلام و دین بسته‌ایم پایبند باشیم درروی زمین حریف نداریم.


وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام داعش را ساختند تا جنگ مذهب علیه مذهب به راه بیفتد و خیلی از جا‌ها این اتفاق افتاد چراکه حاکمان عراق و سوریه هنوز آمادگی کاملی نداشتند.


وی بیان کرد: آمریکا نفوذ سیاسی و قدرت عملیاتی بی‌نظیری دارد، سلطه بر رسانه‌ها و سازمان‌های بین‌المللی آمریکا منحصربه‌فرد است همچنین دارای قدرت برتر مالی و اقتصادی در جهان و اندازه کل جهان تجهیزات جنگی و قدرت دارد، ولی دچار پدیده بی‌عملی شده است.


وی افزود:: در جنگ آمریکا علیه سوریه که در دولت دوم اوباما رخ داد، رئیس‌جمهور وقت زمان مشخص کرد، ولی به این نتیجه رسید باید ائتلافی انجام دهد و به‌صراحت بیان کرد نمی‌توانیم با ایران بجنگیم والان ترامپ دست روی این موضوع گذاشته و بازهم خطا می‌رود.


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان خاطرنشان کرد:امروز سلاح‌های جهان غرب علیه انقلاب اسلامی ازکار افتاده است و دشمنان جمهوری اسلامی همه‌چیز دارند، ولی دچار بی‌عملی شده‌اند و نرخ تنزل قدرت سیاسی‌شان بالا رفته و چندین بار به جمهوری اسلامی پیام داده‌اند که نشان می‌دهد به‌شدت در ضعف هستند.


وی وگفت: جمهوری اسلامی معدل کار ما است، ولی انقلاب اسلامی آرمان‌هایی است که دلبری می‌کند؛ کل منطقه الآن در سیطره انقلاب اسلامی است و دشمنان در پی این هستند به هر طریقی جلوی نفوذ اسلام را بگیرند که می‌توان به موضوع جدایی کردستان عراق اشاره کرد.


وی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس زایش تفکر انقلابی، بسیجی و گفتمان مقاومت بوده و باید کاری کنیم این مفاهیم که تاکنون سبب عزت و سربلندی ما شده است را تعمیق و ترویج دهیم.
 


انتهای پیام/Z
ارسال نظرات