مسجد صاحب الزمان آرادان به عنوان مسجد نمونه و الگوی این شهرستان معرفی و شناخته شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۴۱۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آردان، جلسه مسجد محوری در سپاه ناحیه آرادان با حضور فرمانده سپاه ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، مدیر صالحین و مسئول بسیج جامعه زنان در سپاه ناحیه آرادان برگزار شد.

حجت الاسلام صیدانلو مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آردان در این جلسه عنوان کرد: 112 مسجد در کل  استان موجود است از این تعداد 32 مسجد در سطح یک و 80 مسجد در  سطح دو قرار دارند و از مجموع کل مساجد هشت مسجد در استان سمنان به عنوان مساجد الگو معرفی شده اند که یکی از آنها مسجد صاحب الزمان در شهرستانآرادان می باشد.

وی با اشاره به معیار برتری مسجد صاحب الزمان گفت: در این مسجد دفتر نماز جمعه، پایگاه بسیج وجود دارد و کمک به عتبات عالیات در این مسجد صورت می گیرد.

صیدانلو اذعان داشت: مقرر شده است با تقویت مسجد روز به روز شاهد رونق مساجد باشیم که پایگاه های مقاومت بسیج در مساجد محل می توانند نقش بسزایی داشته باشند.

وی به کلامی از رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت حضور و نقش پایگاه های بسیج در مساجد اشاره کرد و گفت: امام خامنه ای فرموده اند «مسجدها را رها نکنید، نیروی مقاومت بسیج بهترین جایی که دارد همین مساجد است».

ارسال نظرات
پر بیننده ها