خبرهای داغ:
به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) همایش تبیین عاشورای حسینی از منظر اهل سنت در مصلی دهستان آق آباد و با حضور جمع کثیری از روحانیون و آحاد مردم برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۲۵۴۱۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، در این همایش که توسط بسیج طلاب شرق گلستان و حوزه مقاومت حضرت محمد رسول الله (ص) برگزار گردید علمای اهل سنت و شیعه در این خصوص به ایراد سخن پرداختند.

حاج آخوند کَسلخه مدیر و مدرس حوزه علمیه، حضرت امام حسین (ع) را نور چشم پیامبر اسلام معرفی نمود و گفت: هرکسی دستور قتل امام را صادر کرد و هر کی در این عمل با او همراهی کرد لعن بر او جایز است.

وی در ادامه بیان داشت: قیام امام حسین (ع) بر علیه جور و ظلم و کجروی بود و ظالمین و منحرفین از دین خدا نوه پیامبر را مظلومانه به شهادت رساندند.

مدیر و مدرس حوزه علمیه افزود:  امام حسن و امام حسین (ع) نزد قوم ترکمن جایگاه رفیعی دارند. حضرت حجت الاسلام و المسلمین رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در ادامه به ایراد سخن پرداخت و عاشورای حسینی را از منظر اهل سنت و منابع آنان تبیین نمود  گفت: امروز شیعه و اهل سنت باید حول محور پیامبر و اهل بیت طاهرینش مجتمع شوند تا با وحدت بر دشمنان دین خدا غلبه نمایند.

در پایان حاج آخوند گل چشمه از روحانیون اهل سنت، امام حسین (ع) را شهید راه حقیقت معرفی نمود و اعلام داشت: راه فرزند پیغمبر مسیر حق است و جایگاه او نزد خداوند بسیار رفیع می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها