خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه میامی به اهمیت محرومیت زدایی درمنطقه میامی اشاره کردو گفت: باید همه مسئولان و دستگاه های متولی برای محرومیت زدایی وارد عرصه شوند.
کد خبر: ۸۹۲۵۴۳۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، غلامرضا فلاحتی فرمانده سپاه ناحیه میامی در دیدار رئیس وجمعی از داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان میامی ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: امسال هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان میامی بیش از 75 برنامه در حال اجرا است.
وی به مقارن شدن هفته دفاع مقدس با محرم اشاره وبیان کرد: تمام صحنه هایی که در دفاع مقدس دیده می شود در عاشورا هم تکرار شده است.
فلاحتی افزود: اگر سر امام حسین(ع) در واقعه عاشورا جدا شد در نبرد دفاع مقدس شهید همت در عملیات خیبر هم سرش از بدنش جدا شد ونمونه های فراوان دیگری وجود دارد که باید به نسل جدید انتقال داده شود
فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه همیشه دغدغه داشتیم که آیا فرهنگ ایثار و شهادت به درستی منتقل شده است، تصریح کرد: خداروشکر امروز شاهد این هستیم که این فرهنگ منتقل شده است که 18 هزار جوان آماده برای رفتن به سوریه هستندکه حتی برای رفتن التماس می کنند.
وی افزود: حاصل انتقال این فرهنگ شهادت محسن حججی می شود که الگوی جوانان قرار می گیر دو با شهادتش دنیایی را بهم می ریزد.
فلاحتی با بیان اینکه امروز دیگر دغدغه ای برای انتقال فرهنگ ایثار وشهادت نیست، تصریح کرد: خوشبختانه نسل سوم وچهارم ما همان تفکرات گذشته را دارند.
فرمانده سپاه ناحیه میامی افزود: ما نباید از توطئه های دشمنان که به شدت روی جوانان ما کار می کند، غافل شویم و وظیفه ما برای تبیین و توجیه بیشتر فرهنگ ایثار وشهادت به جوانان سنگین شده است.
وی به اهمیت محرومیت زدایی درمنطقه میامی اشاره کردو گفت: امروز در برخی روستاها خانواده هایی هستند که تنهابا پول یارانه خود زندگی می کنند، که باید همه ی دستگاه های متولی برای محرومیت زدایی وارد عرصه شوند.
فلاحتی با اشاره به اینکه سپاه طبق رویکرد جدید خود در این مرود وارد شده و هم افزایی بین کمیته امداد، بهزیستی و سپاه ایجاد شده است، افزود: باید وارد عرصه شد وشاید تنها چیزی که برای ما بماند همین رفع محرومیت ها و کمک به مردم باشد.
فرمانده سپاه ناحیه میامی افزود: ما به پای این انقلاب 230 هزار شهید دادیم ویقینا از ماسوال خواهد شد که در زمانی که مسئولیت خود برای مردم چه کاری انجام داده ایم.
حسین اسماعیلی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میامی ضمن تسلیت ابام محرم و گرامیداشت هفته دفاع با بیان اینکه هفته دفاع باید باشکوه تر از هرسال اجرا شود، گفت: باید جهت زنده نگهداشتن این ایام تمام تلاش خود را کرد.
وی افزود: امروز در بحث مدافعان حرم کسی فکر نمی کرد که خاطرات جنگ تکرار شود و امیدواریم این روحیه شهادت طلبی وایثار ادامه داشته باشد.
اسماعیلی به ارائه خدمات هلال احمر به مناطق محروم اشاره کرد وگفت: هلال احمر در حوزه ی داوطلبان ارائه خدمات به نیازمندان، اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم به صورت رایگان، حضور پزشک داوطلب در مناطق محروم با ویزیت و داروی رایگان، ارائه ست های پزشکی و... فعالیت می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها