خبرهای داغ:
در راستای توسعه شبکه گازرسانی در شهرها و گاز رسانی به روستاهای محروم از اول سالجاری تاکنون بیش از 563 کیلومتر شبکه در انواع فولادی و پلی اتیلنی و در اقطار مختلف در استان آذربایجان شرقی اجرا شده است.
کد خبر: ۸۹۲۵۴۵۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: با تلاش شبانه روزی مجموعه همکاران ساعی شرکت گاز استان از اول سالجاری در راستای توسعه شبکه گازرسانی در شهرها و گاز رسانی به روستاهای محروم بیش از 563 کیلومتر شبکه در انواع فولادی و پلی اتیلنی و در اقطار مختلف اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، سیدرضا توحیدی طول شبکه اجرا شده در استان را تاکنون بیش از 19 هزار و 411 کیلومتر برشمرد و افزود:  متوسط اجرای شبکه در روز بیش از 3 کیلومتر می باشد.

وی ادامه داد: در شش ماه اول سالجاری بیش از 19 هزار مشترک بر مشترکین شرکت گاز افزوده شده و رقم مشترکین شرکت گاز به بیش از یک میلیون و 475 هزار مشترک رسیده است.

توحیدی اظهار داشت: در حال حاضر همه 62 شهر استان و 1774 روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند بوده که این رقم شامل 100 درصد خانوار شهری و 91.66درصد خانوار روستایی استان را شامل می شود.

وی در پایان افزود: هم اکنون گازرسانی به 241 روستای استان در دست اجرا بوده و 92 روستا در مرحله انتخاب پیمانکار و 45 روستای دیگر در دست طراحی است که با اتمام گاز رسانی به این روستاها میزان تحت پوشش خانوار استان به 99 درصد خواهد رسید.

ارسال نظرات