خبرهای داغ:
مدیریت حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: انقلاب ما شعله ای از انقلاب امام حسین (ع) است. امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر صبر کرد و بهترین خلق را فدای دین کرد.
کد خبر: ۸۹۲۵۴۹۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام رضا کاظم لو مدیریت حوزه علمیه خواهران قزوین در جمع کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: مردم را به عمل خود به کار خیر دعوت کنید رفتار و کردار شما باید طوری باشد معروف جای معروف و منکر جای منکر باشد.
وی خاطر نشان کرد: وقتی میخواهیم امر به معروف و نهی از منکر کنیم باید مهربانانه برخورد کنیم. نماز یکی از معروف های مهم است و در واقع نماز پیش نیاز تمام اعمال است چون نماز به موقع خودش اجرا شود بقیه کارها خود به خود حل می شود و انسان را از فحشا و زشتی ها نجات می دهد.
کاظم لو یادآور شد: انقلاب ما شعله ای از انقلاب امام حسین (ع) است. امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر صبر کرد و بهترین خلق را فدای دین کرد.
مومنی ک در مقابل منکر حرف نزند و بی تفاوت باشد مومن ضعیف است که این کار پسندیده ای نیست.
مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین تأکید کرد: در بحث امر به معروف و نهی از منکر باید تکرار زیاد کرد چون بالاخره تاثیر خود را خواهد گذاشت منتها در مقام عمل باشد.
وی ابراز کرد: امام حسین (ع) با قیام خود خواست دین و ولایت زنده بماند، هر کشوری که ولایت نداشته باشد موفق نخواهد شد. امروز دشمن به دنبال تخریب جایگاه ولایت و دین است.
کاظم لو در خاتمه تصریح کرد: داعش را برای تخریب چهره دین راه اندازی کرده اند وقتی با شکست مواجه شد امروز به دنبال تفرقه میان کردها است.

 4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها