به مناسبت هفته دفاع مقدس

مراسم تجلیل از سربازان نمونه گناوه برگزار شد

بوشهرـ طی مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس، از سربازان نمونه نظامی و انتظامی مستقر در شهرستان گناوه در حسینیه ثارالله تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۵۰۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سیدعلی پاک‌نژاد  در مراسم تجلیل از سربازان نمونه مستقر در شهرستان گناوه اظهار داشت: نیروی انسانی جوان برای هر کشوری یک ثروت است که همیشه خود را برای حفاظت و حراست از کشور آماده نگه می‌دارند. 

وی افزود: جامعه ایمن و پایدار امروزی حاصل رشادت‌های سربازان و مسوولان نظام انقلاب اسلامی است که با ایثار و مجاهدت در برابر دشمنان ایستادند.

فرماندار شهرستان گناوه تصریح کرد: هر چه دوران سربازی کیفی‌تر و عمیق‌تر طی شود از نیرو و انرژی جوان ایرانی در جهت ایجاد حرکت جهادی عظیم به مراتب بهتر استفاده می‌شود .

وی ادامه داد: موضوع سرباز و سربازی به واسطه ارتباط مستقیم با بخش قابل توجهی از نیروی انسانی جوان در کشور و ظرفیت‌های فراوان و مختلف آن از مهم‌ترین موضوعاتی است که احتیاج به فرهنگ‌سازی و تولید گفتمان دارد .

پاک‌نژاد ادامه داد: از مهمترین نکات مثبت دوران سربازی تقویت خوداتکایی و شجاعت، آگاهی از استعدادها و توانایی‌های شخصی روحی و جسمی، افزایش قدرت عمل، تجربه زندگی مستقل، نظم‌پذیری، قانون‌پذیری، کمک به همنوعان‌، ارتباط با دیگران و بیدارکردن روحیه جوانمردی است./انتهای پیام

ارسال نظرات