یک بسیجی جهادگر در گفتگو با «بسیج»

آموزش قالیبافی و کارآفرینی برای 15 خانوار در کلیبر توسط خواهران جهادگر

عضو گروه جهادی شهید خرازی بسیج دانشجویی شهرستان اهر گفت: در حوزه کارآفرینی و اشتغال زایی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است. آموزش قالیبافی توسط خواهران برای 15 خانوار در کلیبر کارآفرینی و اشتغالزایی شده است.
کد خبر: ۸۹۲۵۵۰۲
|
۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

علی حضوری عضو گروه جهادی شهید حسین خرازی بسیج دانشجویی شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در مناطق و روستاهای محروم کشورمان اظهار داشت: فعالیت گروه جهادی ما به این صورت است که در دانشگاه گروه را تشکیل داده و شروع به شناسایی مناطق محروم و بعد از نیاز سنجی های لازم اقدامات جهادی خود را عملیاتی می کنیم.

وی با بیان این مطلب افزود: ما امسال در روستاهای مختلف مانند روستای ناظم آباد اهر تعداد 10 خانه محروم ساختیم و در سال گذشته نیز تعداد 2 خانه محروم، مدرسه و مسجد در روستاهای دیگر ساختیم. با توجه به نیازها در هر روستائی اقدامات و خدمات مختلفی انجام خواهد شد.

عضو گروه جهادی شهید حسین خرازی خاطر نشان کرد: در حوزه کارآفرینی و اشتغال زایی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است. آموزش قالیبافی توسط خواهران برای 15 خانوار در کلیبر کارآفرینی و اشتغالزایی شده است.

ارسال نظرات