جانشین نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

پایداری از انقلاب اسلامی و تبعیت محض از ولایت ویژگی یاران امام حسین است/ محسن حججی حجه الله و حجه الاسلام واقعی عصر حاضر است

هرکس هنر پیشه دست دشمن شود در جبهه یزید است و پایداری از انقلاب، دفاع از مظلوم، تبعیت محض از ولایت در همه امر و توجه به نیرنگ و حمله دشمن از ویژگی یاران جبهه حسین(ع) است.
کد خبر: ۸۹۲۵۵۰۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی امروز در جهارمین روز محرم الحرام در  ادامه برنامه های صبحگاهی عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) که در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار می شود با اشاره به داستان قرآنی بنی اسرائیل که با فضیلت دادن به آن قوم شروع و با ذلت یافنتشان ابدی شده اند گفت:  باید مراقب بود تا در اثر غفلت از خدا، تن پروری و دوری از مجاهدت به سرنوشت آن قوم دچار و مخاطب این آیه بنی اسرائیل نشویم.

 جانشین نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رجعت پیکر شهید سر از تن جدای این عصر(محسن حججی) از دمشق به ایران اظهارداشت: شهید مدافع حرم آل الله، محسن حججی حجه الله و حجه الاسلام واقعی است که مقام معظم رهبری در شانش، او را حجت خدا در این عصر نامید.

وی با اشاره به لزوم امتیاز دهی افراد برای قرار داشتن در جبهه حسین(ع) و یا جبهه یزید گفت: براندازی قدرت اسلام توسط مسلمانانی انجام شد که در بی بصیرتی، دوری از انقلاب و پرهیز از جهادی صورت پذیرفت که کارگردانی آنرا یهودیان بر عهده داشتند گفت: هرکس هنر پیشه دست دشمن شود در جبهه یزید است و پایداری از انقلاب، دفاع از مظلوم، تبعیت محض از ولایت در همه امر و توجه به نیرنگ و حمله دشمن از ویژگی یاران جبهه حسین(ع) است.
حجه الاسلام حاج صادقی با اشاره به تلاش دشمن در جهت ایجاد دینداری منهای انقلابی گری، منهای ولایتمداری و منهای مبارزه علیه ظلم و فساد  در بین  مردم،  اظهار داشت:  آزاد گذاشتن  مردم راجع به ایمان از سیاست های بنی امیه بود و عقیده داشت مردم نباید در مورد شرک چیزی بدانند و بحث کنند و این روش یعنی مردم از دشمن شناختی نداشته باشند.

این مسئول ضمن بیان اینکه بعضی ها از روی عناد با اسلام و پرهیز از اجرای امر الهی،  اسلام را در رحمانیت خلاصه کردند، افزود: در حالیکه اسلام در کنار بعد توحیدی،  از شرک هم بحث داشته و در کنار تولی از تبرایی یاد می کند که قبل از تولی باید آنرا ایجاد کرد،  لذا شناخت از طاغوت مهم است.

وی در پاسخ به این سوال بعضی از افراد که حکومت چه در دست علی(ع) باشد یا در دست معاویه فرقی نمی کند ، این ما هستیم که باید دین خود را داشته باشیم گفت: این تفکر محدود کردن دین بوده و ضمن بی بصیرتی، خطرناک هم است .

جانشین نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عامل دومی که منجر به مقابله با امام(ع) در هر عصری به ویژه صدر اسلام شد را آفت  دنیاگرایی دانست و ادامه داد: دشمن با تغییر ذائقه  و سوق دادن مردم به مصرف گرا یی و تجمل گرایی قصد دارد از اینگونه ی مردم، سنگری مقابل انقلاب ، رهبر، امام و ولی فقیه درست کند.

حجه الاسلام حاج صادقی با اشاره به موضوع ذکر شده بیان کرد: تجملکرایان، مصرفگرایان، بی بصیرتان و از این دست مردم تا وقتی، دیندارند، که به دنیایشان آسیب نرسد و به محض مشاهده آثار لطمه به دنیایشان دین را قربانی خواهند کرد.

وی عنوان داشت: اسلام مخالف دنیاداری مردم نیست بلکه می فرماید مواظب باشید دنیا شما را برده و عبد خود نکند لذا زهد و تقوی در جدایی انسان از دنیا نیست و بزرگی انسان بدان گونه باید باشد که دنیا فرمانده آن نشود.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها