فرماندار سمنان در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فرمانداری از افتتاح نمایشگاه دائمی کالاهای تولیدات داخلی در دهه فجر امسال در ساختمان کسب و کارشهرک صنعتی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۵۵۱۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان؛ جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فرمانداری با حضور سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان و اعضا کمیسیون برگزار شد، در این جلسه دستگاهها ضمن ارئه گزارشی از نحوه فعالیتها و اقدامات انجام شده در خصوص مبارزه با امر قاچاق در حوزه شهرستان سمنان ، فعالیتهای خود را از بازرسی در حوزه اصناف و جاده ای و برگزاری کلاسهای آموزشی  ارائه  نمودند.

سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان  در ابتدای این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان خبر داد: نمایشگاه دائمی کالاهای تولیدات داخلی در دهه فجر امسال در ساختمان کسب و کار شهرک صنعتی خواهد شد.

وی با اشاره به مطالبات مهم مقام معظم رهبری  گفت: مبارزه همه‌جانبه با قاچاق کالا و ارز خواستار عزم عمومی برای حمایت از تولیدات داخلی است.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سمنان عنوان کرد:  قاچاق یکی از عوامل تاثیر گذار در بیکاری و بروز مشکلات اقتصادی در جامعه است.

دانایی تصریح کرد:با آگاه سازی عمومی مطلوب در خصوص پدیده شوم قاچاق کالا و مصرف آن در کشور می توان از آثار زیان بار آن در تولید و اشتغال در جامعه جلوگیری کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها