فرمانده سابق تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

دشمن با تفکر عاشورا و دفاع مقدس امروز به زانو در آمده است

سردار قاسم زاده در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس به زانو درآمده اند و باید تلاش کنیم این تفکر روز به روز تقویت و گسترش یابد.
کد خبر: ۸۹۲۵۵۹۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار سید مرتضی قاسم زاده در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود که با حضور مسئولین و فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ایام با اشاره به موضوع جنگ نرم و تحولات اخیر منطقه اظهار کرد: دشمن بعد از دوران دفاع مقدس فهمید با جنگ سخت نمی‌تواند با انقلاب اسلامی مقابله کند و به همین دلیل رویه خود را تغییر داد هر چند با تکرار فراوان تلاش دارد گزینه نظامی را روی میز نگه دارد، اما به خوبی می‌داند نمی‌تواند با این نظام و انقلاب با جنگ سخت مقابله نماید.
وی افزود: تلاش دشمنان بعد از جنگ، تغییر روش از جنگ سخت به جنگ نرم بود و تلاش آن‌ها در این جهت متمرکز شد و تلاش کردند این نظام را با جنگ نرم و جنگ نیابتی این انقلاب را تحت فشار قرار دهد.
قاسم زاده خاطر نشان کرد: دشمنان ما در جنگ نرم تلاش بر تغییر باور‌ها و اعتقادات و ارزش‌های ناب اسلامی را دارند و در این مسیر هزینه‌های بسیاری را دادند تا بتوانند این تغییر را ایجاد کند.
فرمانده سابق تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: دشمنان این انقلاب دست از توطئه‌های خود بر نمی‌دارند و در این مسیر تلاش‌های گوناگونی را انجام دادند که توطئه اخیر آن‌ها هم پرسی در کردستان عراق است که می‌خواهند از مسیر دیگری شکست‌های خود را جبران کنند.
وی ادامه داد: دشمنان اسلام ناب هرگز دست از دشمنی بر نخواهند داشت و داعش که دست پرورده آنان در منطقه است به فرمود: ه سردار مقاومت سلیمانی نفس‌های آخر خود را می‌کشد و همین سبب شده تا توطئه‌ای جدید طرح ریزی شود.
قاسم زاده با بیان اینکه تفکر اسلام ناب امروز مرز‌های جغرافیایی را در نوردیده و به جهان صادر شده است گفت: همه با تلاش کنیم تا این تفکر را روز بروز بالنده‌تر از گذشته تعمیق دهیم و با همین تفکر دشمن امروز به زانو درآمده است.
وی عنوان کرد: امروز دشمنان می‌خواهند ما را تحت فشار سیاسی و اقتصادی قرار دهند و در این مسیر تمام ابزار خود را به میدان آورده اند، اما نتوانسته و نخواهند توانست چرا که ما فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس را داریم که الگویی ماندگار در عرصه جهانی شده است و باید این الگو را حفظ و به نسل‌های بعد منتقل کنیم.
اجرای مدیحه سرایی و دکلمه در وصف شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.
این برنامه به همت پایگاه بسیج لیله القدر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه شاهرود و بسیج ادارات حوزه الحدید در بزرگداشت یاد و خاطره شهدای منطقه نفتی شاهرود شهیدان عباس دوست محمدی، حسینعلی قوسی و یحیی نصرتی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار