فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک برگزاری یادوراه‌های شهدا را بهترین فرصت برای معرفی سیره شهدا برشمرد و گفت: آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها با محوریت شهید «غلامحسین فتحی» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۵۶۱۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲

پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به هفته دفاع مقدس و رشادت رزمندگان اسلام در مقابل دشمن و حفظ و صیانت از اسلام و انقلاب گفت: اقتدار امروز را مرهون خون پاک شهدایی هستیم که برای دفاع به امام شهدا تأسی کردند و امروز این وظیفه ما است که به تأسی از پیام آور کربلا پاسدار خون آنان باشیم.

وی باور به فرهنگ شهید و شهادت و اعتماد به جانفشانی در راه نظام مقدس انقلاب اسلامی  را از عوامل پیروزی انقلاب و دفاع مقدس دانست و افزود: شهید از مقدس‌ترین واژه‌ها در فرهنگ اسلامی است و امروز باعث شده تا ایران اسلامی همچنان پابرجا بماند و الگویی برای بیداری اسلامی باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: شهدا میراث گرانبهای انقلاب اسلامی و مشعل داران این نظام هستند لذا بایستی رشادت‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان انقلاب منتقل شود.

پاسدار رضایی برگزاری یادوراه‌های شهدا را بهترین فرصت برای معرفی سیره شهدا برشمرد و گفت: این رشادت‌ها و ایثارگری ها مدال افتخار برای کشور ما است و اگر آن مقاومت ها و ایستادگی ها و شجاعت‌ها نبود، ما نمی توانستیم در جهان این گونه قد علم کنیم.

وی افزود: برنامه فرهنگی و معنوی «آبروی کوچه‌ها، افتخار محله» با محوریت شهید «غلامحسین فتحی» در راستای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به همت پایگاه دهم حزب‌الله حوزه مقاومت بسیج شهید چمران اراک در روز چهارشنبه در خیابان آیت‌الله سعیدی، چهار راه نان ماشینی کوچه شهید فتحی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات