معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان:

اطعام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در طرح احسان حسینی خیران

در قالب طرح احسان حسینی خیران می‌توانند در برپایی سفره‌های نذری در ماه های محرم و صفر مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را اطعام کنند.
کد خبر: ۸۹۲۵۶۱۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های مختلفی در طول سال برای توسعه کارهای خیرخواهانه در جامعه وجود دارد، گفت: مناسبت‌های مذهبی ظرفیت بسیار مهمی در افزایش مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد به شمار می‌رود .

رضا حسنلو با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، افزود : برنامه‌ریزی‌شده است طرح «احسان حسینی »به‌منظور هدایت بخشی از نذورات خیران و هیئت‌های مذهبی به نفع خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در ماه های محرم و صفر اجرا شود.

وی اظهار داشت: در طرح «احسان حسینی» نذورات مردم  و هیئت‌های مذهبی برای توزیع بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان جمع‌آوری می‌شود.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه  در طرح احسان حسینی خیران و هیئت‌های مذهبی  می‌توانند نذورات خود را در قالب غذای گرم ، گوشت قربانی و بسته‌های مواد غذایی  برای توزیع بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به این نهاد اهدا کنند، تصریح کرد: در قالب طرح احسان حسینی خیران می‌توانند در برپایی سفره‌های نذری در ماه های محرم و صفر مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را اطعام کنند.  

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان زنجان در ادامه با اشاره به حضور تجمعات بزرگ انسانی در سطح شهرها و روستاها در دهه اول محرم در معابر و مساجد از حامی یابی برای طرح‌های اکرام و محسنین به‌ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌شده است پایگاه‌های ثبت‌نام از حامیان در قالب طرح اکرام و محسنین در دهه اول محرم در سطح مساجد و معابر استان ایجاد شود .

وی همچنین به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به نفع بیماران خاص ، صعب‌العلاج و سرطانی اشاره کرد و افزود : پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب طرح شفا برای کمک به بیماران خاص ، صعب‌العلاج و سرطانی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سطح معابر استان زنجان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی دایر می‌شود.

حسنلو با دعوت از مردم و هیئت‌های مذهبی برای کمک به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح احسان حسینی ، ادامه داد :در کنار استقرار پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در دهه اول ماه محرم دفاتر کمیته امداد در سراسر استان زنجان نیز در طول شبانه‌روز آماده دریافت نذورات خیران و هیئت‌های مذهبی در این ایام هستند.

 

ارسال نظرات