علاقه مردم برای تماشای شبکه استانی اشراق روز به روز بیشتر می شود که این نشان از توفیق مجموعه صداوسیمای مرکز زنجان در تهیه و پخش برنامه ها است.
کد خبر: ۸۹۲۵۶۲۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهر قیدار در دیدار با مدیر کل صداوسیمای مرکز با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان ، از مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان به خاطرانعکاس زنده مراسم تاسوعای حسینی این شهرستان در سالهای گذشته قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با تاکید بر اینکه فعالان رسانه ، وظیفه خطیر وحساسی بر عهده دارند، گفت: انعکاس مراسم تاسوعای حسینی شهرستان خدابنده مایه خیروبرکت وانسجام و وحدت در شهرستان خدابنده شده است.

وی با اشاره به اقبال عمومی شایسته مردم به شبکه استانی افزود: علاقه مردم برای تماشای شبکه استانی اشراق روز به روز بیشتر می شود که این نشان از توفیق مجموعه صداوسیمای مرکز زنجان در تهیه و پخش برنامه ها است.

گفتنی است، تقویت شبکه های استانی برای مقابله با تهاجم فرهنگی، حل مشکل انتن دهی در برخی روستاهای شهرستان خدابنده، پیگیری مشکل اب شرب برخی مناطق از طریق شبکه استانی ومعرفی بیشتر ظرفیتهای شهرستان خدابنده از دیگر موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

ارسال نظرات