کشورهای غربی از ملت ایران خصوصا شعار مرگ بر آمریکا وحشت دارند و از پیشرفت های کشور در عرصه نظامی و موشکی عصبانی اند.
کد خبر: ۸۹۲۵۶۲۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهرستان طارم در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ضمن عرض تسلیت بمناسبت حلول ماه محرم و عرض تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس خدمت ملت شریف ایران اسلامی گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس جنگ تحمیلی در میان بود ولی جنگهای امروزه جنگ نیابتی و تکفیری است.

حجت الإسلام محمد صادقی پور افزود: قرآن کریم می فرماید سرزمین و نفس پاک رویش پاک خواهد داشت گفتنی است یکی از این بلاد طیبه کربلاست که حرکت لشگر بظاهر کوچک امام حسین(ع) در گستره زمان تبیدیل شد به لشگر بزرگ و ندای حق طلبی و حق خواهی را در سراسر گیتی به طنین آورد.

وی با اشاره به بصیرت های عاشورایی اظهار داشت: بزرگ دیدن خداوند، کوچک شمردن دنیا، پاک شمردن زندگی در سایه ظلم و ستم و شیرینی مرگ در راه خدا از جمله این موارد است.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان به سخنان ترامپ در هفتاد و دومین اجلاس مجمع جهانی سازمان ملل تصریح کرد: سخنان رئیس جمهور آمریکا باعث شرم آمریکا، نخبگان و سیاسیون آن کشور شد.

وی افزود: این سخنان ترامپ نشان از عدم تعادل این تاجر آمریکایی و نشان از شکست های پی در پی شیطان بزرگ غربی ها از محور مقاومت در کشورهای اسلامی دارد.

حجت الإسلام صادقی پور اظهار داشت: کشورهای غربی از ملت ایران خصوصا شعار مرگ بر آمریکا وحشت دارند و از پیشرفت های کشور در عرصه نظامی و موشکی عصبانی اند.

گفتنی است، بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان طارم با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان، بسیجیان، جامعه بسیج زنان و سایر مسئولین ادارات این شهرستان در محل سپاه ناحیه طارم برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات