مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد:

شهید حججی رویش جدید انقلاب بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد گفت: شهید حججی یک رویش جدید انقلابی است که در حلقه‌های صالحین به تبلور رسید و در قالب سپاه به مبارزه با داعش برخواست.
کد خبر: ۸۹۲۵۶۳۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی نوروزی  امروز در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل سپاه ناحیه رشتخوار برگزار شد، با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و ایام ماه محرم در جمع بسیجیان و مسئولین این شهرستان، گفت: انقلاب و دفاع مقدس ما انقلاب و دفاع مقدس حسینی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پشت صحنه‌های دفاع مقدس ما بسیار مهمتر از متن دفاع مقدس است، افزود: متن دفاع مقدس ما این بود، که کلیه احاد مردم کشور ما به مرجعیت و فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی پای در میدان گذاشتند، مردم کشور ما در دوران دفاع مقدس به دنیا فهماندند و ما امروز باید قدردان آن باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد در ادامه، با اشاره به اینکه دشمن از ابتدا به دنبال منابع کشور عزیزمان بوده و در این راه از هیچ اقدامی کوتاهی نکرده است، یادآور شد: دشمن وقتی از طریق هجوم نظامی نمی‌تواند به اهداف خود برسد، به ترور شخصیت‌های کشوری می‌پردازد.

حجت الاسلام نوروزی در ادامه، عنوان کرد: اعتقاد و فکر الهی باعث حضور نوجوانان ۱۳ و ۱۴ ساله ما در دوران دفاع مقدس بود.

وی همچنین در ادامه به حرکات و فعالیت مستمر دشمن در فضایی مجازی و رسانه‌های از این دست، اشاره و گفت: امروز دشمن اعتقاد جوان ما را نشانه رفته است، جوان ما باید هوشیار و نسل جوان انقلاب ما باید مستحکم‌تر از جوانان دوران دفاع مقدس باشند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه شهادت یک جریان تاریخ ساز و جامعه‌ساز است، تصریح کرد: امروز نباید شهادت را زیر سوال برد، دشمنان اسلام از شهادت ضربه خوردند، زندگی انسان بدون شهادت چه معنایی دارد.

حجت الاسلام نوروزی اذعان داشت: شهید حججی یک رویش جدید انقلابی که در حلقه‌های صالحین به تبلور رسید و در قالب سپاه به مبارزه با داعش می‌ رسد.

وی ناامیدی دشمن در رابطه با نابودی داعش را یکی از دلایل کشتار مسلمان در میانمار عنوان کرد، و افزود: دشمن وقتی به این نتیجه رسید که پایان کار داعش در حال رقم خوردن است، و وقتی احساس کرد رگ‌هایی از انقلاب ما در خون مردم میانمار است، دست به کشتار مسلمانان در میانمار زد.

وی در پایان سکوت برخی کشورها در رابطه با موضوع مسلمان کشی میانمار را نیز فکر دستیابی این کشورها به منافع این منطقه در آینده دانست، و خاطرنشان ساخت: امروز اگر کشورهایی همچون بنگلادش و چین و .. در مقابل کشتار مسلمانان در میانمار سکوت می‌کنند، دلیلش ، فکر آینده و دستیابی به منافع نفت و گاز در این منطقه است، امروز باید بیش از پیش هوشیاربود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها