امام جمعه تربت حیدریه:

اخلاص و تبعیت از رهبری، رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود/ جهاد کبیر امروز، دشمن شناسی است

امام جمعه تربت حیدریه اخلاص و تبعیت محض از رهبری جامعه را عامل موفقیت ملت ایران در دفاع مقدس برشمرد و افزود: امروز برای عبور از بحران‌های پیچیده‌تر از دفاع مقدس نیازمند این دو عامل مهم هستیم تا انقلاب اسلامی به مسیر عزتمندانه خود ادامه دهد.
کد خبر: ۸۹۲۵۶۴۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح تربت حیدریه که بمناسبت هفته دفاع مقدس در ناحیه بسیج، برگزار شد، اظهار کرد: موفقیت رزمندگان اسلام در ۸ سال جنگ سخت تحمیلی مرهون اخلاص، معنویت، روحیه ایثار و تبعیت محض از، ولی فقیه جامعه اسلامی بود که به تاسی از سید و سالار شهیدان در میدان مبارزه علیه دشمن بعثی مجاهدانه عمل کردند.
 
وی تصریح کرد: ابرقدرت‌های شرق و غرب عالم با امکانات و تجهیزاتی که در اختیار دشمن بعثی گذاشته بودند در صدد فروپاشی درخت نوپای انقلاب اسلامی بر آمدند که رهبری داعیانه امام خمینی (ره) و تبعیت جامعه اسلامی از منویات رهبر کبیر انقلاب اسلامی این توطئه را خنثی کرد.
 
رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی با بیان اینکه امروز نیازمند روحیه رزمندگان در دفاع مقدس هستیم، افزود: هر چه به جلوتر حرکت می‌کنیم توطئه دشمنان پیچیده ۶ و سخت‌تر می‌شود و تنها با بصیرت و ثبات قدم در مسیر ولایت فقیه جامعه اسلامی می‌توان از گردنه‌های حساس عبور کرد.
 
امام جمعه تربت حیدریه گفت: تبعیت از امامت جامعه اسلامی عامل مهمی است که در زمان رسول خدا (ص) استمرار نداشت و به دلیل بی بصیرتی و غفلت مردم، بعد از ۵۰ سال حسین بن علی (ع) را به مسلخ کربلا کشاند.
 
عصمتی افزود: عامل اصلی خانه نشینی امیر المومنین (ع) و واقعه عاشورا و همچنین سایر مصائبی که برای ائمه معصومین (ع) بوقوع پیوست تنها به خاطر بی بصیرتی مردم آن دوران رقم خورد و امروز نیز باید از تاریخ عبرت گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها