همه دستگاه‌های اجرائی کهگیلویه وبویراحمد همزمان با اجرای برنامه ششم توسعه، برنامه آمایش سرزمینی و آغاز به کار دولت دوازدهم، سند و یا برنامه پنج ساله تدوین کنند.
کد خبر: ۸۹۲۵۶۶۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲
استاندار در دیدار مدیران دستگاه‌های حوزه فرهنگی استان، گفت: این الزام همه دستگاه‌ها به تدوین برنامه پنج سالهبرنامه پنج ساله باید به گونه‌ای طراحی، تدوین و اجرائی شود که وضعیت موجود در آن مشخص و اقدامات و عملکرد دستگاه را به صورت منحنی ضریب رشد نمایان کند.
علی محمد احمدی با بیان اینکه، اعتبارات فقط به برنامه و شاخص داده می‌شود افزود: به هیچ دستگاه اجرائی استان که شاخص و برنامه کاری نداشته باشد، اعتباری داده نخواهد شد.
وی ادامه داد: رفتن مدیران به تهران فقط برای شرکت در سمینارها، همایش‌ها و جلسات نباشد بلکه به دنبال بودجه و ارزش افزوده برای استان باشند.
استاندار تاکید کرد: مدیران به جای اینکه بیشتر در محل کار نشسته باشند باید در مرکز کشور به دنبال جذب اعتبارات ملی و متمرکز بروند، چرا که اعتبارات استانی بسیار اندک و اعتبارات ملی در وزارتخانه‌ها سه برابر اعتبارات اختصاصی در استان‌ها است.
احمدی، یکی از ارزیابی‌های اصلی مدیران را میزان جذب اعتبارات ملی و متمرکز بیان کرد و افزود: به اندازه‌ای که هر مدیر از وزارتخانه متبوع اعتبار دریافت کند از اعتبارات استانی دریافت خواهد کرد.
وی ادامه داد: اگر مدیری اعتبار ملی برای دستگاه خود جذب نکند، انتظار تخصیص اعتبار استانی نداشته باشد و این مسئله با دکتر نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هماهنگ شده است و در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه هم مورد بررسی و تاکید قرار خواهد گرفت.
استاندار از هرگونه موازی کاری در حوزه فرهنگ اظهار ناراحتی کرد و گفت: باید همه امور فرهنگی مهندسی شده مورد توجه قرار گیرد.
احمدی افزود: به حوزه فرهنگ به خوبی اعتبار می‌دهیم، اما باید بدون موازی کاری، برنامه‌ها، قاعده مند، هدف دار و راهبردی باشند.
ارسال نظرات