جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:

ارتقاء آمادگی رزم هدف احداث مرکز شبیه ساز تیراندازی

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: مرکز رشد بسیج ظرفیتی است که افراد صاحب ایده می‌توانند، با استفاده از آن ایده‌های خود را به پدیده تبدیل کنند و کمک‌های مشاوره‌ای، مالی و تجاری‌سازی به صاحبان فکر و ایده ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۵۶۷۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ حبیب‌الله توکلی عصر امروز در آئین بهره‌برداری از سالن شبیه‌ساز جنگی و مرکز رشد بسیج این شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ارتقاء آمادگی رزم یکی از اهدافی که به‌صورت جدی دنبال می‌کنیم، اظهار کرد: دو مؤلفه آمادگی جسمانی و مهارت در تیراندازی در مقایسه با دیگر مؤلفه‌های دخیل در ارتقاء آمادگی رزم از اهمیت بیشتری برخوردارند.
وی افزود: با ساخت سالن شبیه‌ساز جنگی در مجتمع فرهنگی-ورزشی بسیج بروجرد امکانی را فراهم آورده‌ایم که نیرو‌های بسیجی پیش از رفتن به میدان تیر و با استفاده از امکانات این سالن در چند مرحله نسبت به یادگیری مهارت‌های تیراندازی اقدام کنند.
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با اشاره به اینکه استفاده از این سالن علاوه بر اینکه موجب صرفه‌جویی در مصرف مهمات می‌شود، بستر را برای ارتقاء مهارت تیراندازی فراهم می‌کند، عنوان کرد: اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی برای ساخت این سالن شبیه‌ساز هزینه شده است.
وی در هفته دفاع مقدس و همزمان با سالن شبیه‌سازی، مرکز رشد بسیج بروجرد نیز افتتاح شد، گفت: این مرکز ظرفیتی است که افراد صاحب ایده می‌توانند، با استفاده از آن ایده‌های خود را به پدیده تبدیل کنند و کمک‌های مشاوره‌ای، مالی و تجاری‌سازی به صاحبان فکر و ایده ارائه می‌شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات