خبرهای داغ:
ساعت 16:30 چهارشنبه برنامه‌ریزی برگزاری مراسم استقبال در اصفهان شده است که این برنامه تا نماز مغرب و عشاء به طول خواهد انجامید، سپس بعد از نماز پیکر به سمت شهرستان نجف‌آباد انتقال پیدا می‌کند.
کد خبر: ۸۹۲۵۶۸۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، عنایت سالاری در گفتگویی اظهار کرد: با مدیریت فرمانده لشکر زرهی هشت نجف اشرف سپاه از مدت‌ها قبل کمیته‌های متعددی برای استقبال و تشییع پیکر شهید محسن حججی در نجف‌آباد طرح‌ریزی و تشکیل شد.

مدیر روابط عمومی لشکر زرهی هشت نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اسکان، امنیت، انتظامی، بهداشت و درمان تعدادی از کمیته‌های تشکیل شده هستند، گفت: به حمدالله با توجه به اینکه در آخرین جلسه ای که امروز با مسئولان کمیته ها برگزار شد همگی آمادگی خود را برای استقبال و تشییع باشکوه شهید حججی اعلام کردند.

وی با اشاره به تشییع شهید حججی در تهران، اظهار کرد: بنا بر برنامه‌ریزی قبلی پیکر این شهید عزیز ساعت 9 صبح فردا در میدان امام حسین علیه‌السلام تهران تشییع و بلافاصله پس از آن پیکر مطهر به اصفهان منتقل خواهد شد.

سالاری با بیان اینکه برای ساعت 16:30 فردا برنامه‌ریزی برگزاری مراسم استقبال در اصفهان شده است، گفت: این برنامه تا نماز مغرب و عشاء به طول خواهد انجامید، سپس بعد از نماز پیکر به سمت شهرستان نجف‌آباد انتقال پیدا می‌کند.

مدیر روابط عمومی لشکر زرهی هشت نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مراسم وداع با شهید در حسینیه فاطمه زهرا (س) در کمربندی نجف‌آباد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه از ساعت هشت صبح مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهید مدافع حرم محسن حججی از میدان بسیج مستضعفین به سمت گلزار شهدای نجف‌آباد انجام خواهد گرفت.

سالاری با تأکید بر اینکه همه تمهیدات و پیش‌بینی‌ها برای برگزاری باشکوه این مراسم در نظر گرفته‌شده است،‌گفت:  سخنران مراسم وداع حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری و سخنران مراسم تشییع نیز سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها