خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

دفاع مقدس، امتحانی برای اثبات ولایتمداری ملت ایران بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، دوران دفاع مقدس را امتحانی برای اثبات ولایتمداری و ولایت پذیری ملت انقلابی ایران عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۲۵۷۱۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

حجت الاسلام محمدتقی صمددخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با شجاعت و ولایتمداری در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی دفاع از کشور و آرمان‌های این انقلاب را مهم‌ترین وظیفه مردم و مسئولان عنوان کرد و بیان داشت:  دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون توطئه های مختلفی را طرح‌ریزی کردند، بنابراین نباید اجازه دهیم توطئه‌های دشمنان عملیاتی شود و باید با اقتدار راه شهدا و امام امت را ادامه دهیم.

حجت الاسلام صمد دخت با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به خوبي تأثير باورهاي عميق ديني مردم در حمايت از نظام اسلامي را مي‌دانند، اظهار داشت: دشمن بر همین اساس، نوک پيکان هجمه فرهنگي خود را به سمت اعتقادات ديني و مذهبي قرار داده و همه تلاش خود را براي تضعيف مباني اعتقادي و ايجاد شبهات گوناگون در اذهان مردم به خصوص قشر جوان و نوجوان ايران اسلامي به کارگرفته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان با اشاره به جنگ نرم دشمن و هجمه فرهنگي آن ها خاطرنشان کرد: بزرگداشت مناسبت هاي گوناگون مانند هفته دفاع مقدس و تبيين وقايع اين دوران مي تواند در احياء روحيه ايثار و شهادت و تقويت بنيان اعتقادي ديني مردم تأثير بسزايي داشته باشد و سنگري محکم و نفوذ ناپذير در مقابله هجمه های فرهنگي غرب و ايادي صهيونيسم ايجاد کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها