مسئول عقیدتی سیاسی سپاه جلفا:

فرهنگ عاشورا مهمترین عامل مقابله با توطئه های دشمنان است

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه جلفا وجود فرهنگ عاشورایی در جامعه اسلامی را مهمترین عامل مقابله با توطئه های دشمنان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۲۵۷۱۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

سیدرضا جامعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به این که نهضت حسینی و فرهنگ عاشورایی خنثی کننده بسیاری از توطئه های دشمنان بوده است، گفت:  انقلاب اسلامی، نتیجه حاکم بودن فرهنگ حسینی در جامعه اسلامی بوده است.

وی با تأکید براین که دین عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز نیز عامل حفظ و حراست از اسلام ناب، زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی در جامعه اسلامی است.

جامعی با اشاره به این که در سایه پرچم داری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد جهانی شدن فرهنگ عاشورا هستیم، بیان کرد: امروز ملت های آزاده جهان در سایه این فرهنگ متعالی بیدار شده و در برابر حکام دیکتاتور خود ایستاده اند و از اسلام ناب حراست و پشتیبانی می کنند.

وی در ادامه سخنان خود از امام حسین(ع) به عنوان چراغ هدایت یاد کرد و با بیان این که شناخت صحیح اهداف حسینی عامل سعادت و تعالی جامعه بشری است، اظهارکرد: رسیدن به تعالی حقیقی و همچنین رهایی از ضلالت و گمراهی در گرو شناخت صحیح نهضت عاشورا است.

جامعی بیان داشت: مفاهیم مکتب انسان ساز اباعبدالله الحسین(ع) باید سینه به سینه و نسل به نسل با دقت تمام منتقل شود و نسل جوان همواره با این نهضت بزرگ آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه ، وجود روحیه جهاد و شهادت ملت انقلابی ایران که برگرفته از عاشورا است  بیان کرد: دشمنان این نظام از داشتن این روحیه که در جوانان این مرز و بوم نهادینه شده است، به شدت واهمه دارند و درصدد هستند تا بین این مکتب امام حسین(ع) و جوانان فاصله بیندازند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه جلفا با اشاره به حرف ها و سخنرانی ترامپ در سازمان ملل متحد گفت: بار دیگر امریکا چهره پلید خود را نشان داد و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، ملت ما در برابر این یاوه گویی ها و قلدری ها می ایستد و مردم هوشمند و بصیر ما که تا به امروز اینگونه بوده اند در مقابل ابرقدرت ها تعظیم نمی کند و با عزت تمام از منافع ملی و مواضع نظام دفاع می کنند و سر سوزنی عقب نشینی نخواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار