برگزاری همایش تجلیل از زنان ایثارگر در سنندج

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان گفت: به منظور تجلیل از فداکاری و ایثارگری‌های شیرزنان و دلیر مردان ۸ سال دفاع مقدس، همایش تجلیل از زنان ایثارگر در سنندج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۵۷۸۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ناهید منصوری مسئول بسیج جامعه زنان کردستان گفت: به منظور تجلیل از فداکاری و ایثارگری‌های شیرزنان و دلیر مردان ۸ سال دفاع مقدس، همایش تجلیل از زنان ایثارگر به همت بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان و بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سنندج برگزار می‌شود.


وی گفت: این همایش جهت گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای ۸ سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ولایتمداری به نسل جوان و تجلیل از زنان کُرد که در دفاع مقدس پشتیبان و و یاریگر رزمندگان بودند برگزار می‌گردد.


وی اظهار کرد: در این همایش از ۳۰ نفر از زنان ایثارگر و پشتیبان پشت جبهه‌ها که در ۸ سال دفاع مقدس حضوری فعال داشتند تجلیل بعمل می‌آید.

منصوری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است، اظهار کرد: زنان ایثارگر در دوران دفاع مقدس و مبارزه با اشرار ضد انقلاب در کردستان نقش آفرینی کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان مجاهدت زنان کرد را نمادی از ایثار و فداکاری زنان دانست و گفت: مشارکت بانون در دوران دفاع مقدس نماد برجسته و ارزشی دفاع مقدس تلقی می‌شود.


وی افزود: از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی و در طول دوران دفاع مقدس، پیرزنان و مادران ایثارگر سختی‌های زیادی را متحمل شدند و در پیروزی انقلاب نقش ارزنده‌ای ایفا کردند.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار