خبرهای داغ:
محمودی رزمنده و جانباز مدافع حرم افزود: زمانی جهانیان باید در زیر پرچم دو کشور و ابرقدرت همچون آمریکا و شوروی باشند و حق هیچگونه تصمیم گیری نداشتند که در این عرصه حکیم فرزانه حضرت امام خمینی«ره» با فرهنگ عاشورایی و نداشتن هیچ رسانه ای قیام کرد.
کد خبر: ۸۹۲۵۷۸۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان، عبدالمحمود محمودی  در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کنار قبورشهدای گمنام پارک شهرداری اردستان اظهار کرد: صدام سه راهبرد استراتژیک را برای نابودی کشور جمهوری اسلامی ایران بکار گرفت اما پیروز نشد.

رزمنده و جانباز مدافع حرم گفت: جنگ عراق و ایران اختلاف مرزی نبود که امروز در فضای مجازی به آن می پردازند و به جوانان تلقین می کنند بلکه آنها با اصل دین کار داشتند و آن هم نقشه دشمن بوده است.

وی افزود:  زمانی جهانیان باید در زیر پرچم دو کشور و ابرقدرت همچون آمریکا و شوروی باشند و حق هیچگونه تصمیم گیری نداشتند که در این عرصه حکیم فرزانه حضرت امام خمینی«ره» با فرهنگ عاشورایی و نداشتن هیچ رسانه ای قیام کرد.

محمودی با بیان اینکه  وقتی دشمن پیروزی انقلاب اسلامی را دید، تصریح کرد: تصمیم گرفتند که انقلاب اسلامی را از هستی ساقط کنند.

رزمنده و جانباز مدافع حرم  تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران تا قبل از ۳۱ شهریور که جنگ شروع شود یک هزار و ۱۱۴ شهید داشته است که این از مظلومیت شهدای جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: کودتاهایی که در کل دنیا انجام می شود توسط آمریکایی ها صورت می گیرد و چون هزینه ای کمتری دارد توسط داخلی های هر کشوری آن را سازماندهی می کنند.

محمودی همچنین از نداشتن اینترنت داخلی که مد نظر مقام معظم رهبری بود و مسئولان این سخن رهبری را بر زمین گذاشته اند انتقاد کرد و افزود: بعضی ها داشتن اینترنت با فرهنگ غربی را ترجیح می دهند.

رزمنده و جانباز مدافع حرم  خاطرنشان کرد: به زودی جشن بر چیده شدن داعش در سوریه گرفته خواهد شد و هرکسی بویی از فرهنگ حسینی برده باشد پیروز است.

وی با توجه به اینکه داعش کارکرد خود را در منطقه از دست داده گفت: دشمن متوسل به بارزانی شده که با تحریک کردهای عراقی و اعلام موجودیت بتوانند داعش را سر و سامانی دهند.

محمودی همچنین تصریح کرد: عده ای با ترویج قمه زنی می خواهند احساسالت جوانان را تحریک کرده که دشمنان اسلام خوشحالتر شده و بگویند این اسلامی قلابی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها