یادواره شهدای حوزه بسیج خواهران شهرستان بیله سوار برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم یادواره شهدای حوزه بسیج خواهران شهرستان بیله سوار با سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار و با حضور بانوان زینبی در حسینه ثارالله سپاه این شهرستان برگزار شد
کد خبر: ۸۹۲۵۸۱۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ,فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار در این مراسم اظهار داشت: اکنون  هفته دفاع مقدس در تقارن با سالروز شهادت امام حسین(ع) از نظر محتوایی بسیار نزدیک هستند چرا که اگر دوران دفاع مقدس را با دوران قیام امام حسین(ع) مقایسه کنیم بسیار نزدیک هستند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه در دوران عاشورا مهاجرت به مدینه را داشته ایم افزود: در دوران دفاع مقدس نیز مهاجرت هایی از اقصی نقاط کشور به سمت مرزهای غربی کشور وجود داشت و مادرانی نیز فرزندان خود را برای دفاع از اسلام به سمت جبهه ها گسیل می دادند.

وی گفت: در شهرستان بیله سوار نیز مادرانی چنین وجود دارند که فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و مملکت به جبهه ها می فرستادند که الگوی مادران این شهرستان نیز برگرفته از الگوی حضرت زینب می باشد.

فرمانده سپاه بیله سوار با بیان اینکه تبعیت از قرآن و اهل بیت باعث عزت و سربلندی و جاودانگی خواهد شد افزود: شهدای عزیز ایران که جان خود را با تبعیت کامل از قرآن و اهل بیت(ع) فدای اسلام ناب محمدی کرده‌اند تا ابد جاودان خواهند ماند.

سرهنگ پاسدار شکور زارع با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که فرهنگ شهدا فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی با رفتن شهدا از بین نرفته است خاطرنشان کرد: امروز نیز باید شهدا را الگو قرار دهیم و فرهنگ شهدا را ادامه دهیم.

مداحی و پخش کلیپ از دیگر برنامه اجرایی در مراسم یادواره شهدای حوزه بسیج خواهران شهرستان بیله سوار بود.

یادواره شهدای حوزه بسیج خواهران شهرستان بیله سوار برگزار شد.

یادواره شهدای حوزه بسیج خواهران شهرستان بیله سوار برگزار شد.

یادواره شهدای حوزه بسیج خواهران شهرستان بیله سوار برگزار شد.

یادواره شهدای حوزه بسیج خواهران شهرستان بیله سوار برگزار شد.خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل: رضا بیدار

ارسال نظرات