خبرهای داغ:
سردار پاسدار اسماعیل قاآنی در گردهمایی بزرگ رزمندگان شهرستان لنجان اظهار کرد: دفاع مقدس ما با تمام جنگ‌های دنیا تفاوت داشت. ایشان پایان دفاع مقدس را آغاز صدور انقلاب اسلامی ایران به کشورهای دنیا دانست و تصریح کرد: امروز شاهدیم که در جای‌جای دنیا انسان‌های آزاده با تاسی از انقلاب کشورمان و با دست‌های خالی به مقابله با استکبار می‌پردازند.
کد خبر: ۸۹۲۵۸۶۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان، سردار پاسدار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در گردهمایی بزرگ رزمندگان شهرستان لنجان اظهار کرد: دفاع مقدس ما با تمام جنگ‌های دنیا تفاوت داشت.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بابیان اینکه در دفاع مقدس رزمندگان ما با شوق‌وذوق به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل می‌شتافتند خاطرنشان کرد: پدران و مادران صبح در تشییع شهدا شرکت می‌کردند و عصر فرزند مشتقاق خود برای عزیمت به خط مقدم را بدرقه می‌کردند. 

وی با اشاره به حال و هوای رزمندگان دوران دفاع مقدس یادآور شد: وقتی به سراغ رزمندگان می‌رفتیم و علت حضورشان را جویا می‌شدیم تنها یک پاسخ می‌شنیدیم و آن‌هم لبیک به فرمایشات امام راحل و انجام تکلیف شرعی در دفاع از کشور اسلامی ایران بود. 

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بابیان اینکه دفاع مقدس از فرزندان همین سرزمین نام‌آوران بزرگی را تربیت‌کرده است متذکر شد: جوانان وقتی به جبهه‌ها اعزام می‌شدند پس از مدتی به خاطر حال و هوای معنوی و پرنشاط آنجا صاحب یکسری از فضیل های اخلاقی می‌شدند.

قاآنی تأکید کرد: محدودیت‌های دفاع مقدس فرصتی خوبی برای خودباوری نیروها به وجود آورد و در سایه همین محدودیت‌ها دستاوردهای بزرگی نصیب کشورمان شد. 

وی پایان دفاع مقدس را آغاز صدور انقلاب اسلامی ایران به کشورهای دنیا دانست و تصریح کرد: امروز شاهدیم که در جای‌جای دنیا انسان‌های آزاده با تاسی از انقلاب کشورمان و با دست‌های خالی به مقابله با استکبار می‌پردازند. 

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران متذکر شد: جبهه استکبار ازیک‌طرف به‌دروغ دم از حقوق بشر می‌زند و از سوی دیگر با گروه‌های تکفیری نظیر طالبان نشست و برخاست دارند و برای رسیدن به اهداف شوم خودشان در منطقه برنامه‌ریزی می‌کنند. 

وی با توجه به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص ایران متذکر شد: رئیس‌جمهور آمریکا از سر درماندگی خودش است که دست به چنین اظهاراتی می‌زند چراکه همه دنیا به‌خوبی از اقتدار ایران اسلامی در جهان به‌ویژه در منطقه باخبر هستند. 

قاآنی بابیان اینکه آن‌هایی که از آمریکا واهمه دارند ترس خودشان را پای ملت شجاع ایران نگذارند خاطرنشان کرد: آحاد جامعه به‌ویژه مسؤولان ما بدانند که اگر نورانیت ولایت در کشورمان نبود به‌طور یقین نمی‌توانستیم از فراز و نشیب‌های پرخطر تاریخ انقلاب به‌سلامت عبور کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها