مادران و همسران در دوران هشت سال دفاع مقدس با عقلانیت و با عشق فرزندان و همسران خود را به جبهه‌های حق علیه باطل فرستادند و بانوان کشورمان همیشه پشتیبان رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل بودند.
کد خبر: ۸۹۲۵۸۷۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  فرمانده سپاه ناحیه طارم در همایش بسیج زنان ایثارگر شهرستان طارم  گفت: امروز ملت ایران به نقطه‌ای رسیده است که دشمنان با وجود همه تحریم‌ها و فشارهای همه‌جانبه از موشک‌های فرزندان بسیجی انقلاب می‌ترسند.

سرهنگ اقبال جهانبخشی با تاکید بر اینکه تا عاشورا زنده است ایستادگی و مقاومت نیز زنده است،افزود: امروز در جنگ نرم مخاطب اصلی زنان کشورمان هستند، چراکه اگر حیا را از زنان بگیرند بنیان خانواده‌ها را نشانه گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه مادران و همسران در دوران هشت سال دفاع مقدس با عقلانیت و با عشق فرزندان و همسران خود را به جبهه‌های حق علیه باطل فرستادند، اظهار داشت: بانوان کشورمان همیشه پشتیبان رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل بودند.

در ادامه مراسم، هادی‌نژاد یکی از سخنرانان این برنامه  با تاکید بر بصیرت‌افزایی جوانان گفت: بصیرت و آگاهی مهم‌ترین شاخصه یک بسیجی است تا با استفاده از این سلاح در مقابل برنامه‌های دشمن با قدرت ظاهر شود. وی با تاکید بر زنده نگه داشتن تفکر بسیجی و فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه اظهار کرد: بانوان بسیجی نقش برجسته‌ای در این انقلاب دارند و برای پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و علمی با تفکر بسیجی و روحیه ایثارگری باید تلاش کنند.

هادی‌نژاد افزود: زنان ایران اسلامی در طول برهه‌های مختلف انقلاب نقش مهمی را ایفا کرده‌اند به طوری که پا به پای مردان در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی حتی دفاعی برای حراست از کیان ایران اسلامی حضور یافتند .

 در ادامه یکی از مداحان برجسته حاج جلال محمدی استان زنجان مطالبی را در ارتباط با حضرت امام حسین(ع) بیان نمودند و سپس عزاداران شرکت‌کننده در این مراسم دقایقی را به سینه‌زنی و عزاداری پرداختند.

گفتنی است، در حاشیه این برنامه کلیپی از شهید مدافع حرم، شهید محسن حججی پخش شد که رنگ و بوی معنوی خاصی به همایش داد.

لازم به ذکر است، در پایان این همایش با اهدای لوح تقدیر از خانوادهای شهداء بالخص خانواده هنرمند شهید ساجدین محمدی تقدیر شد. 

 

ارسال نظرات