فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه:

جهاد کبیر امروز دشمن شناسی است

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: جهاد کبیر اسلحه به دست گرفتن مقابل دشمن نیست، بلکه جهاد کبیر امروز، دشمن شناسی و شناخت از نقشه های دشمن است تا بر اساس آن انسان خود را در همه عرصه ها آماده کرده تا در دام توطئه ها گرفتار نشود.
کد خبر: ۸۹۲۵۸۷۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار علی نیک یاد صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد، اظهار داشت: برای اینکه در جهاد کبیر همصدا و هماهنگ با جبهه استکبار نباشیم بصیرت لازم است و این بصیرت با اشاره‌های امامت جامعه اسلامی خود را نشان می‌دهد تا سربازان انقلاب اسلامی صحنه گردان جبهه حق علیه باطل باشند.
 
وی افزود: در جهاد کبیر باید نیات و مطالبات امام جامعه اسلامی را دانسته و بر اساس آن عمل کرده تا، ولی فقیه رسالت پیامبر گونه خود را انجام دهد.
 
در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح مستقر در تربت حیدریه با حضور یگان‌های نمونه تیپ ۱۷۷ شهید محمد جعفر نصر اصفهانی، گروه توپخانه، موشکی و پدافند هوایی ۶۱ محرم، فرمانده انتظامی و گردان‌های بیت المقدس بسیج در محل ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها