خبرهای داغ:
در راستای اجرای سند تحول بنیادین:

عدالت آموزشی در آموزش و پرورش میامی رعایت شده است

وی با بیان اینکه در بند سه سند تحول بنیادی آموزش و پرورش در اهداف کلان این سند به اجرای عدالت آموزشی اشاره شده است، افزود: این موضوع در آموزش و پرورش شهرستان میامی به بهترین نحو عمل شده است؛ که بخشی از آن حاصل تلاش معلمان است.
کد خبر: ۸۹۲۵۸۹۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

عباس صائمی، مدیر آموزش وپرورش میامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی گفت: در مدارس شهرستان به هیچ عنوان منتظر اعتبارات استانی نمانده و مدارس ما در تابستان مثل اول مهر ماه منظم برگزار می شد.

وی با بیان اینکه دربند سه سند تحول بنیادی آموزش وپرورش در اهداف کلان این سند به اجرای عدالت آموزشی اشاره شده است، افزود: این موضوع در شهرستان میامی به بهترین نحو عمل شده است؛ که بخشی از آن حاصل تلاش معلمان است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان میامی افزود: توزیع متوازن نیروها در کلیه مدارس شهرستان رعایت شده و امروز در روستاها شاهد حضور نیروی متخصص هستیم.

وی افزود: امروز میزان اضافه تدریس شهرستان میامی به کمتر از 500 ساعت در ماه رسیده است و ما نیروی حق التدریس خیلی کم داریم.

صائمی با بیان اینکه با پیگیری های که در کمیته برنامه ریزی شهرستان انجام شد با ساخت اردوگاه در منطقه کالپوش موافقت شده است، گفت: امیدواریم دربخش کالپوش که منطقه ای پر جاذبه است؛ ساخت این اردوگاه درسال های آینده کلیدخورده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها