اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماه‌نشان به مناسبت ایام محرم و صفر، مسابقه عکس عاشورایی ویژه این شهرستان برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۹۲۵۹۰۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماهنشان با اعلام این خبر افزود: آخرین مهلت ارسال آثار ٢٢ آبان‌ماه جاری بوده و اختتامیه آن و تقدیر از برگزیدگان روز ٣٠ آبان برگزار خواهد شد.

محسن بهاری، با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه گفت: عکس‌ها باید با موضوع آئین‌های عزاداری و مراسم‌های مختلف ویژه ماه محرم تا اربعین مختص شهرستان ماه‌نشان باشد، هر عکس باید در برگیرنده نام عکاس، تاریخ عکاسی، محل و موضوع عکس باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه این مسابقه مخصوص هنرمندان شهرستان ماه‌نشان است، لذا ارسال و کپی شناسنامه و کارت ملی به همراه عکس‌ها الزامی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماهنشان تصریح کرد: هر عکاس می‌تواند حداکثر ٨ عکس با فرمت jpg ارسال کند و اندازه عکس‌ها باید ٤٠*٣٠ با رزولوشن ٣٠٠ باشد.

محسن بهاری با تاکید بر اینکه این اداره حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده با ذکر مشخصات صاحب اثر را در آثار مکتوب و نمایشگاه‌ها خواهد داشت، افزود: نوع دوربین در معیارهای داوری ملاک نبوده و عکاسی با هر نوع دوربین و موبایل پذیرفته می‌شود. رای داوری بر اساس اصول هنر عکاسی خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماهنشان خاطر نشان ساخت: ارسال اثر و شرکت در مسابقه به معنای اعلام موافقت با تمامی مقررات مسابقه بوده و تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی نشده بر عهده برگزارکننده مسابقه بوده و به تمامی آثار دریافتی گواهی حضور در مسابقه و به ٥ نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

وی از علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه خواست آثار خود را در قالب CD و به صورت حضوری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماه‌نشان ارسال کنند.

 

ارسال نظرات