خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه البرز گفت: انقلاب های زیادی در کشور های دنیا رخ داده ولی با نداشتن رهبری قدرتمند انقلاب کشور به بیراهه رفته است
کد خبر: ۸۹۲۵۹۰۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزای بسیج در قزوین، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین، حسینعلی شیخ جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) در بین کارکنان و کارگران شرکت البرز دارو اظهار داشت : در ایامی قرار داریم که امام حسین (ع) و یاران با وفایش توانستند با نثار جان خودشان اسلام را تثبیت کنند.
وی با تسلیت عزاداری اباعبدالله الحسین و گرامیداشت دفاع مقدس افزود: حمله ناجوان مردانه استکبار جهانی بر علیه کشور ما آغاز کردند و رزمندگان ما فقط از خود و کشور دفاع کردند و ما هیچ گاه شروع کننده جنگ نبودیم و هرگز دست درازی بر کشوری دیگر نکردیم .
وی ابراز کرد: آن زمان استکبار جهانی و آمریکای جنایت کار دیدند که انقلاب اسلامی ما به پیروزی رسیده است و ما قصد داریم اسلام را در این منطقه تثبیت کنیم . آمریکا با توطئه گری صدام ملعون که دست نشانده استکبار جهانی بود علیه کشور ما جنگ کرد .
جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: در دفاع مقدس بیش از 300 هزار شهید را در راه اسلام دادیم و جوانان ما در آن زمان برخواستند و در مقابل متجاوزان ایستادگی کردند . با ایثارگری و شجاعتی که رزمندگان ما داشتند نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ما دست دشمن بیافتد .
وی ادامه داد : یکی از ویژگی های دفاع مقدس رهبری درست و پیغمبر گونه امام راحل (ره) بود . انقلاب های زیادی در کشور های دنیا رخ داده ولی با نداشتند رهبری قدرتمند انقلاب کشور به بیراهه رفته است کشوری که میتوانم مثال بزنم کشور مصر است که با نداشتن رهبر انقلاب آنها با شکست مواجه شد .
وی اتحاد و همدلی را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت : در زمان جنگ مردم اتحاد داشتند همه به این باور رسیده بودند که برای پیروزی در جنگ باید متحد بود . حقوق های نجومی که در حال حاظر می بینید در آن زمان اصلا به ذهن کسی نمی رسید یا در فکرش نمی گنجید که کسی یا افرادی در آینده تمام آرمان های شهدا را فراموش کنند .
این مسوول بیان داشت : بعضی از مسوولین نمی دانند به اعضای هر صندلی مسولیتی که وجود دارد چندین نفر به شهادت رسیدن تا ما و مسوولین با امنیت روی صندلی مدیریت تکیه دهیم .
شیخ گفت : دشمن دست از دشمنی خود برنداشته است بعد از پایان جنگ آنها به نتیجه نرسیدن که با نظامی گری میتونند کشور ما را شکسست بدهند و از همان شروع کردند به توطئه کردند علیه کشور ما دشمنی که برای آن ها تا به اان هزینه های زیادی داشته است .
وی در پایان یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و گفت : امنیت و آسایشی که داریم مرهون خون شهدا هستیم .

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها